استاندار قم مطرح کرد:

ضرورت زمینه‌سازی برای اشتغال افراد رها شده از اعتیاد

 استاندار قم گفت: مشوق برای اشتغال افراد رها شده از اعتیاد یک ضرورت است و در این زمینه باید برنامه‌های ویژه‌تری داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  استاندار قم در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اشاره به‌ضرورت مبارزه با مواد مخدر استان قم در چهار مرحله گفت: پیشگیری، کنترل، مبارزه و ریشه‌کنی چهارمرحله‌ای است که باید بر اساس آن عملکرد و برای این مراحل باید برنامه داشته باشیم.

 وی افزود: به‌جای بزرگ کردن زندان‌ها، باید اردوگاه‌ها و مراکز نگهداری و حوزه پیشگیری و کنترل را افزایش دهیم و مبارزه با مواد مخدر را در مراحل آخر انجام دهیم و بیشتر بر پیشگیری و کنترل اقدام شود.

 سید محمد آقامیری با اشاره به اینکه مشوق برای اشتغال افراد رها شده از اعتیاد یک ضرورت است و در این زمینه باید برنامه‌های ویژه‌تری داشته باشیم گفت: در زمینه کشفیات درآمد حاصل از فروش مواد مخدر کشف شده باید در زمینه پیشگیری از اعتیاد و مواد مخدر در استان هزینه شود.

 دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور هم با تأکید بر اهمیت پیشگیری در زمینه مقابله با اعتیاد گفت: برای حوزه پیشگیری آمادگی لازم وجود دارد تا برنامه‌های توجیهی و آموزشی لازم با دستگاه‌ها مختلف برگزار شود.

 علیرضا کاظمی با بیان اینکه در زمینه تأمین اعتبار لازم برای ایجاد زیرساخت در زمینه پیشگیری و مقابله با مواد مخدر در استان قم گفت: برای راه‌اندازی آزمایشگاه مواد مخدر پلیس در قم و خانه‌های نشاط در استان قم تأمین اعتبار صورت خواهد گرفت.



انتهای پیام/


منبع:صداو سیما
http://qomefarda.ir/48820
اخبار مرتبط

نظرات شما