فرمانده سپاه استان قم:

اقتدار نظامی ایران عامل بازدارندگی است

فرمانده سپاه استان قم با اشاره به اینکه هر ضربه بر پیکر اسرائیل خدمت به منطقه است، گفت: اقتدار نظامی ایران عامل بازدارندگی است .

سردار محمدرضا موحد در گفتگو با خبرنگار «قم فردا» با اشاره به شهادت یحیی سنوار، اظهار داشت: دشمن نمی‌داند که از هر قطره خون شهدا هزاران سنوار، سید حسن نصرالله و دیگر فرماندهان متولد خواهند شد.
وی ادامه داد: امروز گروه‌های مقاومت حزب‌الله و حماس در منطقه به‌قدر مستحکم هستند که با شهادت فرماندهان آن‌ها هیچ آسیبی به این محور نمی‌رسد و آن‌ها مأموریت‌های خود را ادامه خواهند داد.
فرمانده سپاه استان قم با اشاره به اینکه امروز حزب‌الله بعد از سید حسن نصرالله همچنان مقتدرانه در حال ادامه مسیر خود است، گفت: نابودی رژیم صهیونیستی سریع‌تر شده است و امیدواریم هر چه سریع‌تر شاهد نابودی و محو شدن این غده سرطانی از روی زمین باشیم.
وی اضافه کرد: امروز هر ضربه‌ای که بر این رژیم کودک کش و جعلی وارد شود درواقع خدمت به‌کل منطقه و انسانیت است.
فرمانده سپاه استان قم ادامه داد: وعده صادق ۲، این کار درخشان نیروی مسلح کمترین مجازات در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی است.
سردار موحد با اشاره به‌قصد رژیم صهیونیستی در پاسخ به ایران، گفت: در این روزها اخباری منتشر می‌شود مبنی بر اینکه این رژیم جعلی قصد پاسخ به ایران را دارد ولی جرات این عمل را ندارد که این به دلیل قدرت بازدارندگی ایران است.
وی خاطرنشان کرد: آمادگی نظامی باعث بازدارندگی می‌شود و اگر دشمن ضعف ما را ببیند نسبت به حمله انگیزه پیدا می‌کند.
فرمانده سپاه استان قم با اشاره به اینکه باید در تمام ابعاد آماده‌باشیم، تأکید کرد: مهم‌ترین آمادگی نیروهای مسلح در بعد اعتقادی و معنوی است.


انتهای خبر /160

 
http://qomefarda.ir/51060
اخبار مرتبط

نظرات شما