تیتر
سرویس
از تاریخ
تا تاریخ
کلید واژه

گزارش قم فردا از بازار آشفته نمایش خانگی؛
این روزها نبود نظارت، مدیریت و هدایت در سریال‌های شبکه خانگی و برخی پیام‌های بازرگانی رسانه عامل نفوذ فرهنگ و تفکر غربی در این عرصه با رواج شوخی‌های نامناسب، الفاظ رکیک، پوشش‌های نامناسب، خشونت، عشق مثلثی و... شده است.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم:
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم ضمن انتقاد از تبلیغات تجاری زیاد در سطح شهر قم گفت: تبلیغات محیطی در قم متناسب با مفاهیم ارزشی ما نیست و باید دستگاه‌های فرهنگی قم نسبت به این مسئله نیز حساسیت نشان دهند، و متولی این امر هم تنها شهرداری نیست و ارگان های دیگر نیز باید ورود کنند.
مدت ها تبلیغات محیطی در شهر مقدس قم به شدت افزایش یافته و معابر و خیابان های اصلی شهر پر شده از تبلیغات بازرگانی که چهره شهر را تحت و الشعاع قرار داده است.