مسئول سازمان بسیج حقوق‌دانان استان قم:

ذلت رژیم صهیونیستی به نمایش جهانی درآمد

مسئول سازمان بسیج حقوق‌دانان استان قم گفت: رژیم صهیونیستی قتل‌عام زنان و کودکان را به‌عنوان برگ برنده خود معرفی می‌کند؛ اما در میان مردم آزاده جهان این جنایت از ضعف رژیم صهیونیستی نشئت می‌گیرد و در اصل ذلالت و زبونی خود را در جهان به نمایش گذاشت.

​​​​حسین کاظمی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: اقداماتی که رژیم صهیونیستی در باریکه نوار غزه انجام می‌دهد خارج از قوانین جنگی و بین‌المللی و یک کشتار همه‌جانبه است و قتل‌عام زنان و کودکان بی‌دفاع و بی‌پناهی است که هیچ سلاحی ندارند، رژیم صهیونیستی از کشتار زنان و کودکان به‌عنوان مؤلفه‌های پیروزی خود استفاده می‌کند.

 مسئول سازمان بسیج حقوق‌دانان استان قم ادامه داد: رژیم صهیونیستی قتل‌عام زنان و کودکان را به‌عنوان برگ برنده خود معرفی می‌کند؛ اما در میان مردم آزاده جهان چه مسلمان باشند چه غیرمسلمان، این یک رفتار منفی است که از نقاط ضعف رژیم صهیونیستی نشئت می‌گیرد این برخوردهای شنیع و غیرانسانی را رژیم صهیونیستی رقم می‌زند تا قدرت خودش را نشان دهد؛ اما در اصل ذلالت و زبونی خود را در جهان به نمایش گذاشت.

وی ادامه داد: کشتار و قتل‌عام زنان و کودکان علی‌الخصوص فاجعه بیمارستان شفا دل آزاد زنان و آزادمردان جهان را به درد آورد؛ زیرا علاوه‌ بر کشتار و بمباران، فشار گرسنگی و تشنگی و تجاوز توسط رژیم اشغالگر قدس به مردم بی‌پناه غزه اعمال می‌شود باعث شد دنیا تکانی بخورد و غاصب، ظالم و ستمکار بودن رژیم صهیونیستی بین همه مردم دنیا اثبات شود.

کاظمی خاطرنشان کرد: همه این جنایت‌ها سندی خواهد شد که اگر علیه رژیم جنایت‌کار اسرائیل اقدامی انجام شد جامعه جهانی مخالفتی با آن نداشته باشد و هر کسی هم که از رژیم صهیونیستی حمایت کند از نگاه مردم جهان نیز جنایت‌کار حساب می‌شود.

مسئول سازمان بسیج حقوق‌دانان استان قم بیان داشت: ظالم هیچ‌گاه در دنیا دوام نخواهد داشت همان‌طور که یزید فجایع وحشتناک روز عاشورا را رقم زد و ماجرای حره و آتش‌زدن خانه خدا را به وجود آورد از بین رفت و در تاریخ نام او با ننگ، لعن و نفرین همراه است به همین صورت کشورها و رژیم‌هایی که اقدام به حرکات جنایت‌کاران انجام می‌دهند مرگ خودشان را رقم می‌زنند، این یک سنت الهی است که ظالمان و ستمگران ضربه سختی خواهند خورد و از بین خواهند رفت و با ظلم‌هایی که می‌کنند شکست خود را تعجیل می‌کنند.

 وی تأکید کرد: جامعه حقوق‌دانان از نظر حقوقی در همه محافل اقدام شنیع رژیم صهیونیستی در قتل‌عام زنان و کودکان بی‌دفاع را محکوم می‌کند و پیگیر است تا بتواند به دنیا ثابت کند جمهوری اسلامی ایران به همین علت است که ۴۰ سال ‌مرگ بر اسرائیل و آمریکا سر می‌دهد که امروز مردم آن را مشاهده می‌کنند.

کاظمی  عنوان داشت: جنایاتی که در این چند ماه اخیر رژیم صهیونیستی در حق مردم بی‌دفاع غزه انجام داد باید مؤلفه‌ای شود برای اثبات ادعای چهل‌ساله انقلاب اسلامی ایران که مردم ایران در همه صحنه‌ها شعار مرگ بر اسرائیل سر می‌داد و مظلومیت مردم فلسطین را به نمایش می‌گذاشتند بی‌دلیل نبود که البته خوشبختانه امروز مردم آزاده جهان نیز پی به این موضوع برده‌اند که رژیم صهیونیستی یک رژیم نامشروع ضدبشری است.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/48241
اخبار مرتبط

نظرات شما