مدیرکل تأمین اجتماعی قم مطرح کرد:

طلب ۶۹۶ میلیاردتومانی تأمین اجتماعی از کارفرمایان قمی

مدیرکل تأمین اجتماعی قم گفت: تا پایان سال گذشته بیش از ۶۹۶ میلیارد تومان از کارفرمایان قمی طلبکار هستیم و این میزان طلب از ۴۶ هزار و ۷۸۴ کارگاه در استان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» سید علی موسوی مدنی افزود: هم‌اکنون به طور متوسط ماهانه ۵۰۰ میلیارد تومان توسط تأمین اجتماعی استان در ۲ بخش بیمه‌ای و درمان قم هزینه می‌شود.

 وی اضافه کرد: علی‌رغم چالش‌های موجود در وصول منابع بیمه‌ای، با تدابیر اتخاذ شده در پرداخت تعهدات کوتاه‌مدت و بلندمدت تأمین اجتماعی در قم تأخیر نداشته‌ایم که این مسئله یک گام بزرگ در راستای ارائه خدمات به‌موقع است.

 وی با اشاره به این‌که سازمان تأمین اجتماعی یک سازمان درآمد هزینه است و بدون دریافت حتی یک ریال از سوی دولت اداره می‌شود، ادامه داد: وصولی به‌موقع، ضامن پرداخت به‌موقع تعهدات بیمه‌ای و درمانی و به‌خصوص پرداخت مستمری به بازنشستگان، از کارافتادگان کلی و بازماندگان است.

 به گفته موسوی مدنی، خدمات‌رسانی به جامعه هدف سازمان تأمین اجتماعی در قم از طریق چهار شعبه اصلی، ۲ شعبه اقماری و پنج واحد کارگزاری انجام می‌شود.

 جمعیت تحت پوشش تأمین اجتماعی قم افزون بر ۸۴۸ هزار نفر می‌رسد که از این تعداد، ۲۶۱ هزار و ۱۹ نفر بیمه شده اصلی و ۶۴ هزار و ۲۷۲ نفر مستمری‌بگیر اصلی هستند.




انتهای پیام/



منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/48490
اخبار مرتبط

نظرات شما