تشریح برنامه‌های دانشگاه امام حسین برای اجرای گام دوم انقلاب

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا محمدرضا حسنی آهنگر فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) در مراسم هفته پژوهش اظهار کرد: فرمانده کل سپاه پاسداران در دو بازدیدی که از دانشگاه جامع امام حسین داشتند نقش و سهم دانشگاه جامع امام حسین را در بیانیه گام دوم مشخص کردند و به ما سه ماه زمان دادند تا برنامه‌های خود را ارائه کنیم.

وی افزود: در این سه ماه کارگروه‌های موضوعی و تخصصی را تشکیل و مسائل را در آن بررسی کردیم.
حسنی اهنگر اظهار داشت: از ۱۴ بند گام ابلاغیه فرمانده سپاه به دانشگاه، صد و چهارده برنامه برای دانشگاه اعلام و سهم تک تک بخش های مختلف دانشگاه اعلام شد.

وی افزود: دانشگاه جامع امام حسین شاهد یک جهش بزرگ در آینده نزدیک خواهد بود چرا که فرمانده کل سپاه در بازدیدی که دوازدهم تیرماه و چهاردهم مردادماه از نمایشگاه مان داشتند، همه بخش ها را با جزییات و دقیق ارزیابی و تدابیری را ابلاغ کردند.
وی بیان کرد: اگر بیانیه گام دوم انقلاب را نتیجه جهانی شدن انقلاب در نظر بگیریم و نقشه راه پیشرفت انقلاب را در چله دوم تلقی کنیم، فرمانده سپاه نقش و سهم دانشگاه را در بیانیه گام دوم برای تحقق آن مشخص کردند که دانشگاه چه سهمی در این موضوع دارد.
وی بیان کرد: ما باید کار جهادی کنیم و نباید در این کار جهادی تنها به خودمان توجه کنیم.

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) یادآور شد: دانشگاه جامع امام حسین(ع) در یک موقعیت ۲۲۰۰ هکتاری در منطقه شکل گرفته و دانشگاهی است که باید نظام مسائل انقلاب اسلامی و سپاه را به ۲۹۰۰ دانشگاه دیگر بدهد که تا پیش از دانشگاه جامع امام حسین (ع) چنین دانشگاه جامعی وجود نداشت.
وی یاداور شد: ما باید جامعه دانشگاه جامع امام حسین (ع) را تشکیل دهیم و برای این منظور شبکه توانمندی از اساتید و دانشجویان را برای حل نظام مسائل انجام دادیم‌.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/14521
اخبار مرتبط

نظرات شما