شاکری: نهادهای نظارتی با محتکران اقلام ضروری مردم برخورد کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اقبال شاکری منتخب مردم تهران در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره شیوع و گسترش ویروس کرونا، اظهار داشت: بنده از طریق رسانه‌های مکتوب و شبکه‌های اجتماعی و همچنین صدا و سیما در جریان این موضوع هستم و تاکنون نشست‌ها و پیگیری های خوبی صورت گرفته است.

وی افزود: متاسفانه شاهد آن هستیم که رسانه‌های بیگانه و معاند با اعلام اخبار نادرست توهم زایی می کنند و باید این اطمینان را به مردم شریف ایران بدهیم که هرآنچه فکر می‌کنند برای مقابله با ویروس کرونا لازم است، در اختیارشان می‌گذاریم و این خدمات به همه مردم شریف ایران صورت خواهد گرفت و متعلق به این شهر و آن شهر نیز نخواهد بود.

شاکری با تاکید بر اینکه باید توهم و ترس مردم از بیماری کرونا را از بین ببریم، خاطرنشان کرد: ترس از خود بیماری مخرب‌تر است بنابراین باید مردم را نسبت به وظایف شخصی آشنا کنیم و از تشکل‌های حرفه‌ای و بهداشتی مجامع دانشگاهی تقاضا کنیم تا مردم را بهتر نسبت به ویروس کرونا توجیه کنند.

منتخب مردم تهران در مجلس از سازمان تعزیرات و نهادهای نظارتی خواست تا با محتکران اقلام ضروری مردم برخورد کنند چرا که به گفته وی برخی از اقلام قیمت‌های افسارگسیخته‌ای یافته است.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/16801
کلیدواژه: شاکری ضروری شاهد
اخبار مرتبط

نظرات شما