فعالیت شبانه روزی گمنامان جهادی در مقابله با شیوع کرونا

بسیج به عنوان یک نیروی مردمی همیشه در صحنه حاضر است و در طول سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در همه عرصه های فرهنگی، اجتماعی، جهادی و... وارد شده و اقدامات بسیار خوبی هم انجام داده که بیشتر آنها گمنام است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،نیروهای بسیجی و جهادی در طول سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی همیشه و همه حال در صحنه جهاد و تلاش حضور داشته اند و بدون هیچ چشم داشتی مشغول خدمت رسانی به مردم و کشور بوده اند و همیشه هم مورد حمله و هجمه ضد انقلاب و برخی جریان های اصلاح طلب و مدعی در داخل کشور قرار گرفته اند.

پس از شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و گسترش این بحران اجتماعی گسترده نیروهای بسیجی و جهادی همچون گذشته برای مقابله و مبارزه با این ویروس وارد میدان شدند و فعالیت هایی کردند که قلم از نوشتن آن قاصر است و الحق بدون ریا برای خدمت رسانی به مردم تلاش جدی کردند.



پرستاری از بیماران کرونایی ، غسل و کفن و دفن اموات کرونایی ، تولید مواد ضد عفونی و تولید ماسک و ضد عفونی معابر شهری عمده فعالیت های نیروهای جهادی است که بصورت شبانه روزی در این دو ماه پس از شیوع ویروس کرونا در سطح کشور انجام شده است که شاید در رسانه ها و شبکه های اجتماعی گوشه ای کوچک از این دریای عشق و معرفت و خلوص نیروهای جهادی در آنها به نمایش گذاشته شده باشد .

بیشتر این افرادی که در گروهای بسیجی و جهادی مشغول فعالیت هستند گمنام کارو تلاش می کنند و برای رضای خداوند به خلق خدمت می کنند و برای همین هم است که موفق عمل کرده و توانسته اند بهترین خدمت رسانی را به مردم کنند و با شیوع ویروس کرونا مقابله جدی کنند.

این که گروهی جوان انقلابی مومن وظیفه خود می دانند که بدون هیچ چشم داشتی و با کمترین امکانات به کمک مردم بیایند و با شیوع کرونا در سطح کشور مقابله کنند اقدامی کم نظیر است که با اطمینان می شود گفت فقط در ایران اتفاق افتاده است و این نیروهای جهادی در گمنامی تمام شبانه روز در این دو ماه مشغول خدمت رسانی به مردم بوده اند و خودشان را در معرض خطر و بیماری قرار داده اند تا جان مردم حفظ شود .



شاید هیچ زمانی تقدیری از این عزیزان جهادی صورت نگیرد ولی اینها در تاریخ ثبت میشود که این جوانان مومن انقلابی برای حفظ جان مردم ایران از همه چیزشان حتی از جانشان گذشتند تا بتوانند جان میلیون ها نفر از مردم را حفظ کنند آن هم بدون هیچ چشم داشتی و بدون هیچ حقوقی و فقط و فقط برای رضای خداوند کار کردند اما در این میان عده ای بودند که خودشان در خانه های امن نشسته بودند و با حرف های بی پایه و اساس و دروغ در فضای مجازی به این عزیزان تهمت می زدند و توهین می کردند اما راه به جایی نخواهند برد چرا که مردم توان تشخیص دارند و معنی خدمت بی منت را کاملا می فهمند.

ضد انقلاب داخلی و خارجی هم هر روز با انتشار پست های مایوس کننده در فضای مجازی سعی می کند اقدامات اصر گذار این نیروهای جهادی را زیر سوال ببرد و شبکه های ضد انقلاب هم که موفقیت های جهادی در ایران را نیمتوانند ببیند بیشترین هجمه را وارد می کنند اما همه اینها کوچکترین دلسردی در دل این جوانان نداشته است و آنها برای رضای خدا و دفاع از جان مردم به این صحنه وارد شده اند و تا پایان این بحران هم در کنار مردم خواهند ماند بدون خستگی و با همه توان شان به مردم خدمت می کنند.


انتهای پیام/
گالری عکس
http://qomefarda.ir/18652
اخبار مرتبط

نظرات شما