حماس: عملیات زعتره پاسخی به ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی است

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین از عملیات قهرمانانه علیه نظامیان اشغالگر در نابلس حمایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) عملیات قهرمانانه علیه نظامیان رژیم صهیونیستی در گذرگاه زعتره در جنوب نابلس در شمال کرانه باختری اشغالی را "امتداد مبارزه ملت فلسطین علیه رژیم اشغالگر" توصیف کرد.

بر این اساس، حازم قاسم، سخنگوی حماس در مصاحبه با خبرگزاری رسمی فلسطین (صفا) ضمن تأکید بر این مسئله افزود عملیات زعتره پاسخ آشکار و مستقیم به حملات شهرک نشینان صهیونیست و ارتش رژیم اشغالگر به مقدسات شهر قدس اشغالی است.

وی ادامه داد ملت فلسطین در کرانه باختری وارد انقلاب مستمر علیه رژیم اشغالگر شده اند و این انقلاب جز با اخراج اشغالگران و ریشه کن کردن شهرک نشینان متوقف نخواهد شد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی یک شنبه شب از زخمی شدن سه نظامی صهیونیست در حمله به گذرگاه زعتره در جنوب شهر نابلس خبر دادند. کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد: سه نظامی اسرائیلی بر اثر تیراندازی از یک خودرو که به سرعت در حال گذر از گذرگاه زعتره بود، زخمی شدند که حال دو نفر از آن‌ها وخیم است. عاملان این حمله از محل حادثه گریختند و ارتش در حال تلاش برای یافتن آن‌ها است.

در همین حال، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور بیانیه‌ای عملیات قهرمانانه زعتره در جنوب نابلس را پاسخ طبیعی به حملات رژیم اشغالگر صهیونیستی به قدس و مسجد الاقصی توصیف کرد و انجام این عملیات به دست مجاهدان قهرمان ملت فلسطین علیه گروهی از شهرک نشینان صهیونیست در قلب گذرگاه نظامی زعتره که زیر نظر نیرو‌های موسوم به یگان نخبه ارتش رژیم صهیونیستی قرار دارد را تبریک گفت.

در این بیانیه ضمن تمجید از اقدام شجاعانه عاملان عملیات زعتره آمده است: پیام آشکار عملیات دلاورانه زعتره برای ارتش و سران دشمن اشغالگر این است که تفنگ قهرمانان ملت فلسطین آماده دفاع از قدس و مسجد الاقصی است.

این عملیات حامل روحیه عزت و مقاومت در ماه جهاد است و تأکید می‌کند ملت قهرمان فلسطین همچنان انگشتانش بر روی ماشه قرار دارد و این همان چیزی است که حقوقش را در سرزمین و مقدساتش حفظ می‌کند. از همه ملت فلسطین در کرانه باختری و قدس اشغالی می‌خواهیم مقاومت علیه توطئه‌های شهرک نشینان صهیونیست را که قصد دارند در روز ۲۸ ماه مبارک رمضان به مسجد الاقصی یورش آورند را شدت بخشند و آتشفشان خشم خود را علیه این رژیم اشغالگر که به ظلم و حملات خود ادامه می‌دهد، منفجر کنند.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/25658
اخبار مرتبط

نظرات شما