گنبد آهنین تنها ۵ درصد از موشک‌ها را رهگیری می‌کند

یک استاد آمریکایی متخصص در زمینه دفاع موشکی معتقد است سامانه گنبد آهنین کارایی لازم را آن طور که صهیونیست‌ها ادعا می‌کنند، ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از صابرین نیوز، یک متخصص آمریکایی دفاع موشکی کارآمدی سامانه دفاع موشکی صهیونیست‌ها موسوم به گنبد آهنین را زیر سوال برد.

در بحبوحه دور تازه درگیری‌ها در اراضی اشغالی و ناکامی رژیم صهیونیستی در مهار حملات موشکی مقاومت، تئودور پستول، استاد علوم، فناوری و سیاست امنیت ملی در انستیتوی فناوری ماساچوست گفت هیچ مدرکی وجود ندارد که گنبد آهنین واقعاً کار کند.

متخصص دفاع موشکی و دیگر جنبه‌های جنگ مدرن تاکید کرد طبق برآورد من، گنبد آهنین فقط ۵ درصد راکت‌های شلیک شده به مناطق اشغالی را رهگیری می‌کند.

در دور تازه درگیری‌ها در اراضی اشغالی، رژیم اشغالگر قدس تاکنون ده‌ها ساختمان و خانه را در نوار غزه به ویژه شهر‌های غزه و خان یونس هدف قرار داده و ویرانی‌های زیادی به بار آورده است. مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به این جنایات صهیونیست‌ها، اراضی اشغالی از جنوب تا شمال را آماج حملات گسترده موشکی و راکتی قرار داده که طی آن چند صهیونیست به هلاکت رسیده، ده‌ها صهیونیست زخمی شده و خسارت‌های سنگینی به دشمن صهیونیستی وارد شده است. برای اولین بار موشک‌های مقاومت به شمالی‌ترین شهر‌های اشغالی رسیده و آژیر هشدار حتی در الجلیل و مناطق دورتر از آن نیز به صدا درآمده است.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/25968
اخبار مرتبط

نظرات شما