رژه نظامی گردان‌های عزالدین قسام در غزه

شاخه نظامی جنبش حماس اقدام به برگزاری رژه نظامی در نوار غزه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اعضای گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس فلسطین امروز در خیابان‌های نوار غزه رژه نظامی برگزار کردند.

بر این اساس، در راستای تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای مقاومت‏، تصویر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی توسط یک خودروی نظامی جنبش حماس در خیابان‌های غزه جلوه گری می‌کرد.

چندی پیش نیز گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در مراسم بزرگداشت شهدای شمال نوار غزه رژه نظامی برگزار کردند. در این مراسم همچنین از خانواده‌های شهدای «شمشیر قدس» تجلیل شد.

در این رژه، موشک «کورنت» استفاده شده در حمله به شهرک صهیونیست نشین «نتیفوت» و موشک استفاده شده در حمله به یک دستگاه اتوبوس در شهرک صهیونیست نشین «زیکیم» نیز به نمایش درآمد.

به گواه همه ناظران و رسانه ها، مقاومت اسلامی فلسطین در دور جدید تقابل با رژیم صهیونیستی که از ۲۰ اردیبهشت آغاز شد و با تسلیم اشغالگران در برابر توان موشکی گروه‌های مقاومت خاتمه یافت، خسارات بسیار سنگین‌تری را نسبت به دفعات قبل بر این رژیم تحمیل کرده است؛ در حالی که توان تسلیحاتی مقاومت مصون از آسیب بود و هر حمله صهیونیست‌ها را بلافاصله با ضربه‌ای کوبنده پاسخ می‌داد.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/26465
اخبار مرتبط

نظرات شما