امیر آشتیانی در دیدار با نایب رئیس مجلس:

مدیریت هوشمندانه روابط دفاعی در عرصه بین الملل را پیگیری می‌کنیم

وزیر پیشنهادی دفاع افزایش سطح بهره‌گیری از ظرفیت‌های تحقیقاتی و صنعتی را اولویت خود در وزارت دفاع عنوان کرد و گفت: مدیریت هوشمندانه روابط دفاعی در عرصه بین المللی را پی‌گیری خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، امیر محمدرضا آشتیانی در دیدار دیدارهای جداگانه با علی نیکزاد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و عبدالرضا مصری نایب رئیس دوم مجلس دیدار و گفتگو کرد.
 
وی با تشریح برنامه‌های تحولی چهار سال آینده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، تصریح کرد: برنامه‌های پیشنهادی تقدیمی به مجلس شورای اسلامی با نگاهی مبتنی بر تحلیل محیط راهبردی جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع، اهداف، راهبردها و جهت گیری های کلان برنامه های وزارت دفاع، اهداف صنعت و تحقیقات دفاعی با رویکرد تقویت بنیه دفاعی کشور و افزایش سطح بهره گیری از ظرفیت های تحقیقاتی و صنعتی کشورتدوین شده است.
 
وزیر پیشنهادی دفاع خاطر نشان کرد: در برنامه ۴ سال آینده ، تحول ، پیشرفت و پیشگامی و پیشروی صنعت دفاعی در عرصه‌های ملی مورد توجه جدی قرار گرفته است.
 
امیر آشتیانی توجه جدی به دیپلماسی دفاعی را یکی دیگر از اولویت های وزارت دفاع دانست و تصریح کرد، مدیریت هوشمندانه روابط دفاعی در راستای سیاست دفاعی جمهوری اسلامی بر محوریت حفظ و تقویت قدرت بازدارندگی فعال در عرصه بین المللی را بطور جدی پی گیری خواهیم کرد.
 
وی ابراز امیدواری کرد: جمهوری اسلامی ایران با توجه به ظرفیت های بی نظیر خدادادی در حوزه های دفاعی و نظامی و حمایت های مجلس شورای اسلامی خواهد توانست به جایگاه شایسته خود در سطح منطقه و جهان دست یابد.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/28187
اخبار مرتبط

نظرات شما