واکنش حماس به حملات گسترده رژیم صهیونیستی به غزه/ اسرائیل با بمباران مراکز مقاومت می‌خواهد شکست خود را پنهان کند

سخنگوی جنبش حماس نسبت به حملات گسترده رژیم صهیونیستی به غزه واکنش نشان داد و گفت: اسرائیل با بمباران مراکز مقاومت قصد دارد شکست و ناامیدی خود را پنهان کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا فوزی برهوم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در واکنش به حملات گسترده هوایی و دریایی رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه گفت: رژیم صهیونیستی همانند همیشه در حال تلاش است تا با بمباران مراکز مقاومت بر شکست و ناامیدی خود در مقابل ثبات و استواری و مقاومت شجاعانه مردم سرپوش گذاشته و آن را نادیده بگیرد.
وی ادامه داد: غزه بار دیگر با عزم و اراده به یاری مسجد الاقصی و اماکن مقدس می‌شتابد تا دشمن را با آتش خود نابود کند.
فوزی برهوم تاکید کرد: بدون شک ملت ما با مقاومت خود به پیروزی دست خواهد یافت و محاصره و ظلم رژیم اشغالگر قدس پایان خواهد پذیرفت.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد: این موضوع کاملا روشن است که اشغالگران رژیم صهیونیستی، وضعیت را اشتباه ارزیابی کرده اند.
وی افزود: آن ها پیام مردم ما و جناح‌های مقاومت را نادیده گرفتند و مستقیماً به روی آنها آتش گشودند، که در پی آن روزنامه‌نگاران و کودکان و ده‌ها نفر دیگر مجروح شدند.
رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش اقدام به بمباران  مناطق مختلف در نوار غزه کرد و پس از ارسال جنگنده های خود از راه دریا نیز به مناطق مختلف در نوار غزه شلیک کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی درباره حملات گسترده خود به نوار غزه بیانیه ای را صادر کرد و نوشت:
حملات جنگنده‌های ما به چهار محل بود که نیروهای حماس در آنجا حضور داشتند.
این حمله گسترده در پاسخ به آشوب‌های شمال نوار غزه بود که در پی تیراندازی در آن، یکی از نظامیان ما مجروح شد.
پاسخ های شدید ارتش اسرائیل به چنین اقداماتی از سوی نوار غزه ادامه دار خواهد بود.
حماس را مسئول همه اتفاقات در نوار غزه می دانیم.
ساعاتی پیش از این حمله رژیم صهیونیستی، برخی منابع خبری فلسطینی و عبری از زخمی شدن یک سرباز صهیونیست خبر دادند.
طبق گزارش های منتشر شده از سوی خبرگزاری سما و به نقل از منابع اسرائیلی، این نظامی در تظاهرات امروز شرق غزه زخمی شده است و وضعیت خوبی ندارد.
روزنامه صهیونیستی معاریو نیز اعلام کرده است که، صهیونیست ها فکر می‌کردند این نظامی به ضرب گلوله ارتش این رژیم زخمی شده است.
شبکه ۱۳ این رژیم نیز گزارش داده بود که در جریان این حادثه، یک تک تیرانداز صهیونیستی زخمی شده است و ارتش نیز قصد دارد تا امشب، به دلیل این حادثه خطرناک، به نوار غزه پاسخ دهد.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/28280
اخبار مرتبط

نظرات شما