آیت الله علوی گرگانی در دیدار رئیس‌جمهور:

سفرهای استانی و اطلاع از مشکلات مردم عملی بسیار پسندیده و شایسته است

آیت الله علوی گرگانی با بیان این که دیدارهای رودررو باید تداوم داشته باشد، گفت: سفرهای استانی و اطلاع از مشکلات مردم عملی بسیار پسندیده و شایسته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  آیت‌الله علوی گرگانی در دیدار آیت الله رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان با اشاره به سفرهای استانی رئیس‌جمهور و اعلام رضایتمندی از این اقدام اظهار داشت: دیدارهای رودررو و اطلاع از مشکلات مردم عملی بسیار پسندیده و شایسته است.
وی ادامه داد: باید از نظرات کارشناسان و جوانان نخبه برای بهبود وضعیت کشاورزان بهره ببرید و با امید به آینده حرکت کنید.
مرجع تقلید شیعیان در ادامه به روایتی از امام صادق (ع) اشاره کرد و گفت: روایتی از ایشان آمده است که می‌فرمایند فاصله بین حق و باطل چهار انگشت است.
وی ادامه داد: آنچه که گوش می‌شنود احتمال خطا در آن زیاد است ولی آنچه که به چشم دیده می‌شود به حق نزدیک‌تر است، لذا حضور شما در میان مردم موجب می‌شود بهتر از مشکلات مردم اطلاع کسب کنید.
آیت الله علوی گرگانی افزود: در برخی بخش‌ها شاهد کمبود هستیم که باید جبران شود و علاوه بر این نباید طرح جدید عمرانی آغاز شود و در تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام اولویت‌ها را مدنظر قرار دهید.
وی بحران آبی را موردتوجه قرارداد و تصریح کرد: موضوع آب و مدیریت منابع آبی کشور اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد و ما در برخی مناطق که مشکل کمبود آب هم ندارند، باز شاهد عدم مدیریت صحیح هستیم که لازم است حساسیت نشان دهید.
آیت الله علوی گرگانی فرهنگ عمومی کشور را موردتوجه قرار داد و افزود: کم‌توجهی به موضوع فرهنگ دینی در جامعه اثرات نامطلوبی در جامعه گذاشته است که باید با برنامه‌ریزی صحیح اقدام عاجل صورت گیرد.


انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/30442
اخبار مرتبط

نظرات شما