معاون فنی و عمرانی شهرداری قم:

۱۰۰ پروژه شهری به مناسبت دهه مبارک فجر در قم افتتاح می شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به ایام مبارک دهه فجر انقلاب گفت: ۱۰۰ پروژه شهری به مناسبت دهه مبارک فجر در قم افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،   عباس حلوایی زاده پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه‌های شهرداری قم که به مناسبت ایام دهه مبارک فجر در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت کشور را فراهم کرد و امروز هم افتخار داریم که در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های شهری در قم هستیم.

وی ادامه داد: تا پایان سال و در ۶ هفته پیشرو بیش از ۱۰۰ پروژه بالغ بر هزار میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.
حلوایی زاده افزود: این پروژه‌ها با وجود مشکلاتی زیادی که وجود داشت به بهره‌برداری خواهد رسید و این میسرنمی شد جز تلاش، کوشش و تعاملی که در شهرداری قم وجود دارد.
وی به پروژه‌های شهری اشاره کرد و گفت:  پیاده راه ارم در هفته های پیش رو به بهره برداری خواهد رسید علاوه بر این  فاز سوم بلوار صادقی نیز با هزینه ۳۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.
حلوایی زاده تصریح کرد: بعد از سال ها در ایام مبارک دهه فجر شاهد افتتاح خیابان شهیدان برقعی با هزینه ۲۰۰ میلیارد تومانی خواهیم بود.
وی افزود: علاوه بر این  پنجمین سالن ورزشی امروز در  منطقه اسماعیل آباد شهر قائم که یکی از مناطق بسیار کم برخوردار قم می باشد، به بهره براری می رسد.



انتهای پیام/




http://qomefarda.ir/31314
اخبار مرتبط

نظرات شما