مسئول بسیج دانشجویی قم در گفتگو با قم فردا:

تزریق سه دوز واکسن کرونا شرط اردوی راهیان نور دانشجویی/ بسیج دانشجویی تابع ستاد ملی مقابله با کرونا است

مسئول بسیج دانشجویی استان قم با اشاره به اینکه تزریق سه دوز واکسن کرونا یکی از شرایط ثبت نام دانشجویان برای اردوی راهیان نور است گفت: اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب از نیمه اسفند برنامه ریزی شده که منوط به صدور مجوز از طرف ستاد ملی مقابله با کرونا خواهد بود.

جواد رفعت نژاد مسئول بسیج دانشجویی استان قم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، قم فردا اظهار داشت: برنامه راهیان نور امسال بسیج دانشجویی با تشکیل قرارگاه شهید علم الهدی در سطح دانشگاه های استان برگزار خواهد شد، برنامه ریزی اولیه اردو انجام شده و مسیله با روسای دانشگاه ها مطرح شد.


وی گفت: هدف از تشکیل قرارگاه شهید علم الهدی پشتیبانی و تسهیل  اردوهای راهیان نور دانشجویی است ، بعد از اخذ حمایت های دانشگاه ها، قرارگاه راهیان نور استانی هم در مجموعه بسیج دانشجویی شکل گرفت.


رفعت نژاد خاطر نشان کرد: برنامه ریزی ها انجام شده است در غالب کاروان فرزندان شهید سلیمانی در ۱۴و ۱۵ اسفند ماه سال جاری اعزام خواهران دانشجو را به مناطق عملیاتی جنوب کشور داریم و ۱۹و ۲۰ اسفند سال جاری اعزام برادران را به مناطق عملیاتی جنوب داریم.


مسئول بسیج دانشجویی استان قم تصریح کرد: اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور در بازه اسفند ماه به پایان می رسد به جهت اینکه قرارگاه خدمت را در بسیج دانشجویی استان قم داریم که جهت خدمت رسانی و محرومیت زدایی از مناطق هلیلان استان ایلام  در ایام نوروز اعزام می شوند، به همین جهت بازه اعزام راهیان نور تا پایان اسفند ماه خواهد بود.

وی ادامه داد: مناطقی پیش بینی شده برای بازدید، مناطق اروند کنار، شلمچه، طلاییه، علقمه، هویزه، دهلاویه ، فکه ، فتح المبین و همچنین پادگان شهید زین الدین خواهد بود.

مسئول بسیج دانشجویی استان قم افزود: اردوها ۵ روزه خواهد بود و یکی از شرایطی که برای اردوها پیش بینی شده است با توجه به شرایط کشور حتما شرکت کننده گان در اردوی راهیان نور دانشجویی سه دوز واکسن را تزریق کرده باشند و دستور العمل های ستاد مقابله با کرونا حتما در اردوها رعایت خواهد شد.

رفعت نژاد عنوان داشت: با توجه به محدودیت های موجود مانند سال های قبل از شیوه کرونا اعزام گسترده نخواهیم داشت اعزام زائر اولی ها در اولویت خواهد بود ، همه این برنامه ریزی های هم که انجام شده است منوط به صدور مجوز توسط ستاد ملی مقابله با کرونا خواهد بود.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/31749
اخبار مرتبط

نظرات شما