۱۶ هزار مترمربع اراضی دولتی قم رفع تصرف شد

فرمانده یگان حفاظت از اراضی دولتی راه و شهرسازی قم گفت: ۱۶ هزار و ۳۰۰ مترمربع از اراضی دولتی این استان به ارزش تقریبی ۱۰۰ میلیارد تومان با همکاری مراجع قضایی، فرماندهی انتظامی و ضابطان این یگان رفع تصرف و به بیت‌المال بازگردانده شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سرهنگ رضا خداداد در این زمینه افزود: این اراضی در شهرک پردیسان و مربوط به یکی از موسسات بوده است که پس از اتمام قرارداد واگذاری و طی شدن مراحل قانونی و در نهایت اخطارهای مکرر مبنی بر فسخ قرارداد و تحویل اراضی به بیت‌المال، اقدام به پی کنی و اجرای فونداسیون در اراضی مورد نظر کرده بود.

وی اضافه کرد: یگان حفاظت از اراضی دولتی اداره کل راه و شهرسازی استان قم بنا به وظیفه ذاتی و ماموریت‌های خود پس از اخذ مجوزهای لازم و دستور مقامات قضایی استان اقدام به تخریب دیوارها و بازپس‌گیری اراضی کرد.

وی تصریح کرد: این یگان با قاطعیت تمام مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستاده است و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت‌المال را کوتاه می‌کند.

خداداد بیان کرد: مردم قبل از هرگونه معامله باید از مجاری قانونی از جمله اداره ‌کل راه و شهرسازی استان و اداره ثبت استعلامات لازم را اخذ کنند.

وی به نقش مردم در پیشگیری از تصرف و حفظ اراضی دولتی اشاره کرد و گفت: هم استانی‌های قمی در صورت مشاهده موارد مربوط به زمین‌خواری با شماره تلفن ۱۶۵۶ تماس بگیرند.



انتهای پیام/


منبع:روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی قم
http://qomefarda.ir/31922
اخبار مرتبط

نظرات شما