هتک حرمت مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌ها به منزله اعلان جنگ است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، «هارون ناصرالدین» گفت: حماس به میانجی‌ها اطلاع داده که هر گونه قربانی در مسجد الاقصی، به منزله اعلان جنگ است.

وی با بیان اینکه عملیات شمشیر قدس-۲، بسیار شدیدتر خواهد بود، افزود که از نبرد شمشیر قدس در رمضان سال گذشته، مردم فلسطین احساس می‌کنند که دارای حامی هستند و رژیم صهیونیستی نیز پی برده است که اگر اقدامی علیه مردم قدس انجام دهد، کسانی خواهند بود که از آنها دفاع کنند.

این عضو حماس همچنین گفت که این جنبش نسبت به فریبکاری رژیم صهیونیستی هوشیار است و اجازه نخواهد داد که مسجد الاقصی آسیب ببیند یا در آن قربانی کنند.

ناصرالدین افزود: آنچه روز گذشته در مسجد الاقصی رخ داد، تلاشی از سوی دشمن برای اجرای طرح تقسیم زمانی و مکانی مسجد است که به عنوان گامی در مسیر ساخت معبد ادعایی است.

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اضافه کرد، از زمان اجرای سیاست «کیت دیتون» تا امروز، رژیم اشغالگر گمان می‌کرد که مقاومت را از بین برده و فلسطین جدیدی ایجاد کرده است، اما روزهای اخیر شکست این سیاست را ثابت کرده است؛ اما مقاومت تا زمان نابودی اسرائیل، شعله‌ور باقی خواهد ماند.

نظامیان رژیم صهیونیستی روز جمعه به صحن‌های مسجد الاقصی و نمازگزاران فلسطینی حمله کردند که در اثر این یورش ۱۶۰ فلسطینی مجروح شدند که حال شماری از مجروحان وخیم گزارش شده است.

یورش نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی و هتک حرمت آن و مجروح شدن ده‌ها نمازگزار فلسطینی که خود را برای اقامه نماز جمعه به این مکان مقدس رسانده بودند با واکنش گسترده گروه‌ها و شخصیت‌های بین المللی روبه رو شده است.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/32878
اخبار مرتبط

نظرات شما