رهبر «أنصارالله» یمن:

ائتلاف سعودی روی آمریکا و صهیونیسم حساب باز کرد اما شکست خورد

رهبر «أنصارالله» یمن در سخنانی تصریح کرد: ائتلاف سعودی روی ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی حساب باز کرده بود اما در یمن متحمل شکست شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از المسیره، سخنرانی سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن در مورد آخرین تحولات مربوط به این کشور آغاز شد.
 
بر اساس این گزارش، وی در جریان این سخنرانی تصریح کرد: ائتلاف سعودی روی آمریکا و رژیم صهیونیستی حساب باز کرده بود اما در نهایت در یمن متحمل شکست شد. وی که در جمع اهالی الحدیده سخنرانی می کرد، اظهار داشت: شما با مقاومت، صبر و بردباری خود امید دشمن را نا امید کردید.
 
عبدالملک الحوثی یادآور شد: اقدامات خصمانه سعودیها در استان الحدیده و دیگر استان های یمن، سیاه ترین صفحات تاریخ آن را رقم زد. ائتلاف سعودی با حملات خود به بندر الحدیده، درد و رنج زیادی را به ملت یمن تحمیل کرد.
 
وی تصریح کرد: باید به این مسأله نیز توجه داشت که یکی از ابعاد گسترده جنگ دشمن، جنگ رسانه ای و تبلیغاتی است. دشمن از این رهگذر به دنبال ایجاد موج نا امیدی در مردم یمن و تضعیف روحیه آنها است.
 
رهبر جنبش أنصارالله افزود: مقاومت ملت یمن در برابر متجاوزان همچنان ادامه خواهد داشت. استان الحدیده و دیگر استان ها از تمامی امکانات و ظرفیت های خود برای مقابله با متجاوزان سعودی و اماراتی بهره برداری خواهند کرد.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/34319
اخبار مرتبط

نظرات شما