پیمانکاران ایرانی کریدورهای ریلی را تکمیل می‌کنند

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی گفت: تا یکماه آینده برای تکمیل کریدورهای ریلی با پیمانکاران ایرانی قرارداد امضا خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد:‌ وزارت راه و شهرسازی وظیفه اجرای پروژه‌های مهم ریلی کشور را برعهده دارد و با تمام توان در اجرای مصوبات و تصمیم‌های رییس جمهوری گام برمی‌دارد.

وی افزود: تلاش می‌کنیم در یک ماه آینده تکمیل کریدورهای ریلی در قرارداد عمده‌ای که با پیمانکاران ایرانی بسته خواهد شد آغاز شود و در زمان‌بندی مشخص شده برای پروژه‌های متعدد کار آغاز شود.

وزیر راه و شهرسازی بر تلاش وزارت راه و شهرسازی برای انجام تعهدات در حوزه تکمیل پروژه‌های بزرگ ریلی تاکید و با قدردانی از تلاش‌های معاون اجرایی رییس‌جمهوری در نشست پیگیری پروژه‌های ریلی تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد مصوبات اخیر با معاون اجرایی رییس جمهوری، اجرایی و عملیاتی شود.

به گزارش تسنیم، معاون اجرایی رئیس‌جمهوری از تکمیل پروژه‌های ریلی از محل تهاتر نفت خبر داده و گفته است: با پیگیری‌های ریاست‌جمهوری و وزیر راه و شهرسازی مجوز لازم برای تهاتر اخذ شد.

سیدصولت مرتضوی بیان کرد:‌پروژه‌هایی که از محل تهاتر نفت اجرایی خواهند شد حدود 8 طرح ریلی هستند که از جمله آنها طرح ریلی چابهار-زاهدان، قطار سریع‌السیر تهران-مشهد، طرح ریلی رشت-آستارا، طرح ریلی خرم‌آباد-درود، و طرح اندیمشک- اهواز است. همچنین در خصوص طرح ریلی شیراز- بوشهر-عسلویه امروز تصمیم‌گیری و مقرر شد تا تامین منابع انجام شود.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/36406
اخبار مرتبط

نظرات شما