زیتون؛ از تبرئه قطعی تا تقدیر به‌عنوان مجتمع نمونه گردشگری

در مراسم تقدیر از فعالان و تشکل‌های صنعت گردشگری که با حضور استاندار، مسئولان اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و برخی از فعالان صنعت گردشگری استان قم برگزار شد، از مجتمع گردشگری زیتون به عنوان یکی از مجتمع‌های نمونه گردشگری تقدیر بعمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مدیر مجتمع گردشگری زیتون در حاشیه‌ی این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما به اهمیت کارآفرینی در شرایط دشوار و پیچیده امروز اشاره کرد و اظهار داشت: در شرایط دشوار امروز و وضعیت بد اقتصادی که با آن مواجه هستیم، کارآفرینی امری مهم محسوب می‌شود و با توجه به این موضوع بود که مجموعه گردشگری زیتون راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به اشتغال ایجاد شده توسط مجتمع گردشگری زیتون گفت: در حال حاضر در این مجتمع حدود ۳۰۰ نفر مشغول به کار هستند.

آقای کاشی در ادامه در خصوص حاشیه‌های ایجاد شده پیرامون مجتمع گردشگری زیتون گفت: سال گذشته شایعاتی پیرامون مجتمع زیتون منتشر شده بود که در نهایت دادستانی به عنوان مدعی‌العموم ورود پیدا کرد و موضوع از جوانب مختلف مورد بررسی قرار گرفت و سرانجام حکم برائت قطعی همکاران و مجموعه از اتهام کذب تغییر کاربری غیرمجاز صادر گردید.



وی در ادامه در خصوص ادعای یک خبرنگار مبنی بر سوء‌قصد عوامل مجتمع گردشگری زیتون به وی افزود: در خصوص این موضوع نیز با توجه به حساسیت آن، بعد از موضع‌گیری‌ها و رسیدگی به پرونده توسط دستگاه قضایی، حکم منع تعقیب صادر شد.

مدیر مجتمع گردشگری زیتون ضمن تقدیر و تشکر از حمایت مسئولین و همراهی مردم در راه‌اندازی این مجتمع گفت: در تلاش هستیم با حمایت مسئولین و تلاش همکاران در سال‌های آتی این مجتمع را توسعه دهیم.

وی در پایان گفت: هدف مجموعه گردشگری زیتون خدمت به مردم و شهروندان و زائرین می‌باشد و بنده از تمام مسئولین و کسانی که این مجموعه را حمایت کردند، تشکر می‌کنم.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/37014
اخبار مرتبط

نظرات شما