آیت الله کعبی در اجتماع بزرگ حوزویان:

روحانیت از دیرباز قرارگاه مرکزی انقلاب بوده است/ دوران یکه تازی آمریکا تمام شده است

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه آمریکا و اسرائیل تاوان این فتنه سنگین را پرداخت خواهند کرد، گفت: روحانیت از دیرباز قرارگاه مرکزی انقلاب بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت الله عباس کعبی پیش از ظهر امروز در اجتماع بزرگ علما، اساتید و طلاب حوزه علمیه قم در راستای حمایت از منویات امامین انقلاب و محکومیت اغتشاشات اخیر که در مصلی قم برگزار شد اظهار داشت:  این اجتماع بزرگ روحانیون با حضور نمایندگان بیوت مراجع عظام، اعضای شورای عالی حوزه های علمیه، اعضای جامعه مدرسین، اعضای مجلس خبرگان رهبری،طلاب در تجدید عهد و بیعت با آرمانهای امامین انقلاب و اعلام بیعت مجدد با حکیم فرزانه امام خامنه ای و باز تأکید بر تداوم انقلاب و اتحاد اقشار محتلف ایران اسلامی و مقاومت در مسیر پیشرفت و عدالت و شکل دهی تمدن نوین اسلامی و تقدیر و تشکر از حافظان امنیت اعم از سپاه، بسیج و نیروی انتظامی و نهادهای امنیتی است که توانسته اند با اقتدا و مظلومیت و صبر و تدبیر و تلاش بی وقفه و حضور در میدان امنیت را به جامعه بازگردانند.

وی ادامه داد: روحانیت از گذشته تاکنون قرارگاه مرکزی انقلاب بوده و هست و نمی تواند نسبت به حوادث بی تفاوت باشد و همواره در حمایت از مردم، مرزبانی اندیشه و خدمات اجتماعی، مواظب بوده و با فساد و ظلم و ستم و تباهی و تاریکی همیشه آماده جان فشانی و شهادت است و در این فتنه هم روحانیت در کنار سایر نیروهایی انقلابی دانشجویان و دانش آموزان در میدان حفظ امنیت حاضر بوده و شهدایی را نیز تقدیم کرده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: رهبر انقلاب در دیدار اخیر به مسائلی چون حرکت بر افق دین و آینده تأکید کردند. آینده ملت ایران روشن و پیشرفت کشور باحضور دولت سیزدهم تداوم خواهد داشت و مزاحمت های آمریکا نمی تواند مسیر پیشرفت را متوقف کند و آمریکا و اسرائیل در منطقه تاوان این فتنه را سنگین پرداخت خواهند کرد.

وی  با بیان این که دوران یکه تازی آمریکا تمام شده وقدرت های نوظهوری همچون روسیه و چین و ایران بر پایه علم، معنویت و توحید و مدیریت جهان معاصر ظهور بروز کرده است، ۴۳ سال شاهد اقتدار و امنیت ایران در همه مشکلات بوده و وارد گام دوم انقلاب شدیم و آنها در موارد مختلف نتوانسته اند به جایی برسند.

آیت الله کعبی عنوان کرد: داستان اوکراین و از سویی فنته اخیر در ایران همه برای باج گیری از ایران بوده و این فتنه مولفه هایی چون بحران سازی جهانی، نهادسازی اجتماعی برای آشوب گران، تلاش هایی برای فعال کردن گسل قومیتی از سوی امریکا اجرا شده است.

وی اضافه کرد: در این فتنه شاهد انواع خشونت بی رحمانه علیه، دین، حجاب و مردم و زنان و فرزندان، مسجد و قرآن بودیم و همه برای ایجاد وحشت و رعب بوده است، دشمن با همه عوامل خود به میدان آمده بود، منافقین، جریان های ضد دینی و کومله و اسرائیل و عربستان ؛ ولی با هوشمندی سپاه مقتدر ما و زدن پایگاه های آنها در منطقه به سازمان ملل پیغام دادند که امنیت خط قرمز ما است.

عضو جامعه مدرسین حوزه بیان داشت: رهبر انقلاب در ۱۴ خرداد امسال بر مسئله فتنه و جاهلیت و نرم افزار یعنی جوانان هشدار داده بودند و امروز حوزه هم باید نسبت به این نرم افزار و هشدار و بازسازی کتابهای درسی هوشیار باشد.

وی عنوان کرد: حوزه باید نسبت به دوگانه ها و مولفه های پیشرفت که نظریه اجتهادی امامین انقلاب براساس تمدن سازی، علم و پیشرفت با حضور نخبگان، اقتدار دفاعی و نظامی، ساخت جامعه براساس ایمان و تقوا با حضور حوزه و دانشگاه، مدیریت و کارآمدی برای حل مسائل کشور و جامعه و انقلاب ماندگار است و همه مولفه های مردم و اقتدار، رهبری و پیشرفت در کشور وجود دارد و آمریکا و اسرائیل غلطی نمی‌توانند بکنند و انقلاب ما امتداد مکتب غدیر و فرهنگ انتظار است.

آیت الله کعبی گفت: باید مدارس آموزش و پرورش را احیاء کنیم و برای اقتدار کشور و انقلاب بیش از گذشته تلاش کنیم. حوزه و روحانیت فعال بار دیگر تجدید بیعت با رهبر انقلاب نموده و تا پای شهادت ایستاده است.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/37238
اخبار مرتبط

نظرات شما