طرح های جدید گردشگری برای سفر دوم رئیس‌جمهور به قم تعریف شود

معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم بر برنامه ریزی درخصوص تعریف طرح های جدید حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی برای سفر دوم رییس جمهور به قم تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا  ابوالقاسم مقیمی با حضور در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، ضمن بررسی موضوع های مرتبط با گردشگری، صنایع‌دستی و آثار تاریخی استان بر لزوم سرعت بخشی به پروژه‌های نیمه‌تمام میراثی تأکید کرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی صحیح و استفاده از ظرفیت‌های به وجود آمده از دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان باید به‌صورت کامل مورد بهره‌برداری قرار گیرد، ابراز کرد: در این راستا طرح‌های نیمه‌تمام بافت تاریخی در دستور کار قرار گیرد.

وی بر پیش‌بینی و آمادگی لازم برای اتمام طرح‌های نیمه‌تمام در حوزه میراث و تاریخی تأکید کرد و اقدام مؤثر در زمینه احیای بافت های تاریخی را خواستار شد.

در این جلسه ضمن سرکشی به اداره کل میراث فرهنگی و بررسی مشکلات این مجموعه، مدیرکل میراث فرهنگی و معاونت‌های این اداره کل ضمن ارائه عملکرد یک‌ساله، به بیان گزارشی از اقدام ها و پیشرفت‌های اداره کل و ارائه برنامه‌های آتی پرداختند.



انتهای پیام/


منبع:استانداری
http://qomefarda.ir/37253
اخبار مرتبط

نظرات شما