انتشار تصاویر متفاوت از اغتشاشات در اولین دادگاه ؛ متن چت‌های یک لیدر / متهمی که با خودرو ماموران را زیر گرفت

اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده تعدادی از متهمان اغتشاشات اخیر در دادگاه عمومی و انقلاب تهران از صبح امروز هفتم آبان ماه آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،

در ابتدای جلسه دادگاه، نماینده دادستان با حضور در جایگاه ضمن قرائت کیفرخواست متهم محمد قبادلو فرزند محمد علی گفت: متهم توسط یک دستگاه پیکان سفید رنگ با حمله به  ماموران موتورسوار انتظامی که برای حفظ امنیت در حال اجرای ماموریت خود بودند، ضمن زیر گرفتن آن‌ها باعث شهادت استوار وحید کرم پور حسنوند و مجروح شدن تعدادی از افسران انتظامی شد.

نماینده دادستان گفت: طبق نظریه پزشکی قانونی، شهید کرم پور به دلیل ضربه شدید وارده به سر و له شدگی بافت مغز خونریزی کرده و همین موضوع علت شهادت وی است.

در ادامه جلسه پدر پدر شهید سعید وحید کرم پور حسنوند در جایگاه قرار گرفت.

پدر شهید کرم پور خطاب به متهم گفت:به چه دلیل پسر من را کشتی؟ پول گرفتی؟ چه کسی تو را وادار به انجام این کار کرد؟ اشد مجازات برای این فرد را خواستارم.

فرمانده افسران حادثه مذکور که خود نیز از ناحیه پای راست مجروح شده است، با حضور در جایگاه گفت: ۳۰ شهریور بود که ماموریتی از سوی سلسله مراتب به ما برای حفظ امنیت و پیشگیری از وقوع ناهنجاری ابلاغ شد.

وی افزود: ماموریت خود را انجام دادیم ساعت حوالی ۱۲ بامداد بود که قصد بازگشت به مقر خود را داشتیم که ناگهان صدای وحشتناکی شنیدم، برگشت به سمت عقب که ببینم چه اتفاقی افتاده است که به ناگهان توسط یه خودرو زیر گرفته شدم.

افسر فراجا گفت: روی زمین افتاده بودیم شهید کرم پور نفس نفس میزد، خواستم به سمتش بروم که دیدم پای راستم دچار آسیب جدی شده است.

وی از ریاست دادگاه درخواست اعمال اشد مجازات را برای متهم خواستار شد.

در ادامه  جلسه دادگاه، نمایندگان حقوقی فراجا با حضور در جایگاه از ریاست دادگاه درخواست اعمال اشد مجازات برای متهم را کردند.

پس از اظهارات، نمایندگان حقوقی فراجا، متهم در جایگاه قرار گرفت و به دفاع از خود پرداخت.

پس از اخذ دفاعیات متهم، قاضی اعلام کرد، دادگاه پس از تنفس در نوبت عصر برگزار خواهد شد.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/37524
اخبار مرتبط

نظرات شما