عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با قم فردا:

۹ دی منحصر به سال ۸۸ نیست/ مردم بارها حماسه بصیرت را تکرار کردند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:مردم ایران۹دی وحماسه بصیرت رابارهاتکرار کردند،راهپیمایی روزقدس وحمایت از آرمان فلسطین،راهپیمایی۱۳ آبان و انزجار ازاستکبار جهانی،راهپیمایی۲۲بهمن وحمایت از انقلاب اسلامی همچنین راهپیمایی های اخیر در محکومیت اغتشاشات همگی در راستای بصیرت۹دی بود

حجت الاسلام و المسلمین عسگر دیرباز عضو مجلس خبرگان رهبری با گرامی داشت ۹ دی و دهه بصیرت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: ۹ دی سالروز حرکت خودجوش مردم بصیر و انقلابی ایران برای حمایت از انقلاب خودشان در تاریخ ماندگار شد ، زمانیکه عده ای به بهانه تقلب در انتخابات وضعیت کشور را با هدایت و حمایت بیگانگان به هم زدند حضور مردم در ۹ دی سال ۸۸ در شهرهای مختلف این فتنه را جمع کردند.

دیرباز ادامه داد: مردم در ۹ دی از انقلاب، عزت و سربلندی خودشان دفاع کردند و تجدید میثاق با مقام معظم رهبری داشتند، ۹ دی که مظهر بصیرت مردم ایران و حمایت از انقلاب ، رهبری و راه شهدا است منحصر به ۹ در سال ۸۸ نیست و در صحنه های مختلف تکرار شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: مردم ایران ۹ دی و حماسه بصیرت را بارها تکرار کردند، راهپیمایی روز قدس و حمایت از آرمان فلسطین، راهپیمایی ۱۳ آبان و انزجار از استکبار جهانی ، راهپیمایی ۲۲ بهمن و حمایت از انقلاب اسلامی همچنین راهپیمایی های اخیر در محکومیت اغتشاشات همگی در راستای همان بصیرت ۹ دی بود.

رییس موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران  تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر دشمن با تمام قوا به میدان آمده بود و تصور می کرد مردم با آنها همراهی می کنند و روی همه اقشار سرمایه گذاری کرده بودند در حالی که مردم دست دشمن را خوانده بودند و با اغتشاشگران همراهی نکردند اگرچه اغتشاشگران این بار با کشتن سازی و اسلحه به میدان آمده بودند اما مردم با دیدن مدارای نیروهای امنیتی و انتظامی پی به نقشه  دشمن بردند.

دیرباز عنوان داشت: در همین ایام و در اغتشاشات اخیر ۹ دی در تاریخ های مختلف توسط مردم بصیر تکرار شد به این معنا که مردم بسیار پرشور تر از سال های گذشته در راهپیمایی های مناسبتی و راهپیمایی های خودجوش شرکت کردند، از استکبار جهانی و ایادی آن ابراز انزجار کردند.

وی افزود:با پشتیبانی مردم است که جمهوری اسلامی ایران استمرار حیات دارد و بالنده تر می شود و به پیشرفت و توسعه ایران کمک می کند، با وجود مردم و بصیرت مردم و حمایت از انقلاب خودشان عزت ، عظمت، استقلال و آزادی به ارمغان می آید و باعث می شود دشمنان انقلاب اسلامی ناکام بمانند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: ۹ دی روز بصیرت و پیروی مردم از صراط مستقیم انقلاب است ، شاهد هستیم نه تنها این انقلاب در کشورمان قوی تر شده است بلکه توانسته در منطقه محور مقاومت را داشته باشد که موجب عزت بیشتر اسلام شده است.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/38964
اخبار مرتبط

نظرات شما