امیرآبادی:

هدف جنگ رسانه‌ای دشمن کمرنگ جلوه دادن دستاوردهای انقلاب است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با جنگ رسانه‌ای دشمن مواجه بوده‌ایم گفت: هدف اصلی این جنگ، کمرنگ جلوه دادن دستاوردهای نظام‌اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،احمد امیرآبادی فراهانی چهارشنبه شب در آیین جشن پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد چهارمردان قم افزود: در این جنگ رسانه‌ای، برای بی‌اثر کردن نقشه دشمن، روایتگری به موقع و سریع نداشته‌ایم.


وی یادآور شد: در موضوع هک کردن پمپ بنزین‌ها، رسانه ملی به سرعت مردم را آگاه کرد، ولی در قصه فوت خانم امینی، برنامه دشمن اجرا شد.

امیرآبادی با تاکید بر اینکه مساله حجاب جزء احکام دین است و همه به آن اعتقاد داریم گفت: همه نیروهای انقلابی و حزب‌اللهی بدانند آن کسی که ضعف حجاب دارد و یا شل حجاب است، مخالف و ضد انقلاب نیست، نباید تصور کنیم که این خانم‌ها عفیف نیستند، باید دقت داشته باشیم، در عین حال نیز محکم بایستیم تا احکام الهی با روش‌های درست اجرا شود.

وی همچنین با ذکر این مطلب که طبق گفته سردار اشتری فرمانده سابق نیروی انتظامی کشور، تعداد پنج گشت ارشاد وجود دارد خاطرنشان کرد: این روش صحیحی برای درست کردن وضعیت حجاب نیست.

وی با اشاره به سوء استفاده دشمن از فوت مهسا امینی گفت: چون ماجرا را برای مردم شرح ندادیم، دشمن از آن بهره‌برداری کرد، صداوسیما نیز خواست فیلم پخش کند، اما یکی از آقایان گفت، صلاح نیست و فعلا وقت آن فرا نرسیده است.

وی با بیان اینکه در حادثه زندان اوین نیز چند روایت مختلف مطرح شد تصریح کرد: از آغاز انقلاب این جنگ رسانه‌ای را همیشه داشته‌ایم، یک سری جاها هم باختیم، بعضا خود ما مسئولان هم با حرف‌هایی که نباید می‌زدیم به این جنگ کمک کرده‌ایم.

امیرآبادی در ادامه با اشاره به عدم ثبات قیمت ارز در کشور خاطرنشان کرد: این موضوع دلایل زیادی دارد که مهمترین آن، بدهی دولت به بانک مرکزی و ناترازی بودجه همچنین خلق پول بدون پشتوانه است.

وی با بیان اینکه تاکنون همه دولت‌ها باعث بدهکاری دولت شده‌اند، ولی دولت قبل خیلی چشمگیرتر این کار را انجام داده است گفت: دولت قبل مبلغ ۵۵۰ هزار میلیارد تومان، همچنین مبلغ ۱۱۰ هزار میلیارد تومان و مبلغ ما به تفاوت ارز ۴۲۰۰ تومانی به ۲۴ هزار تومانی را به عنوان بدهی ایجاد کرد.

وی افزود: دولت قبل به مدت سه سال، ارز ۴۲۰۰ تومانی را به واردات کالا اختصاص داد، ولی چون این مقدار ارز را نداشته از بازار خریداری کرده، و این عامل اصلی بی‌ارزش شدن پول کشور است.

وی همچنین یادآور شد: هر چقدر بانک مرکزی به دولت پول بدون پشتوانه بدهد، منجربه کاهش ارزش ریال در مقابل ارزهای خارجی می‌شود، این رقم قابل توجهی است به همین جهت دولت فعلی بنا گذاشته، بخش عمده‌ای از درآمد نفتی یعنی مبلغی حدود ۲۰۰ هزار میلیارد ریال را به عنوان بدهی به بانک مرکزی پرداخت، و اقتصاد کشور را سامان دهی کند.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: درآمدهای دولت باید واقعی، و کشور نیز بر اساس واقعیت اداره شود، حتی اگر قرار باشد دولت هزینه‌های خود را پایین آورده و سختگیری کند.

امیرآبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اوضاع نا به سامان اقتصادی و رفاه نامطلوب ملت ایران در قبل از پیروزی انقلاب گفت: مردم ایران نسبت به درآمدها و تولید ناخالص ملی، وضعیت خوبی نداشتند، رژیم پهلوی روزانه حدود ۶ میلیون بشکه نفت تولید و صادر می‌کرد.

وی با یادآوری اینکه درآمد حاصل از فروش نفت نقش موثری در عمران و آبادانی دارد گفت: واقعیت را نمی‌شود کتمان کرد، در بعد از انقلاب هیچ دوره‌ای درآمد ما بیش از ۲ میلیون بشکه نبوده، اما در مقایسه با دوران قبل از انقلاب پیشرفت‌های زیادی داشتیم.

وی با اشاره به احداث بیمارستان، درمانگاه و مرکز بهداشتی در روستاهای کشور طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب گفت: تعداد دانشگاه‌ها و مدارس موجود در شهرها نیز قابل مقایسه با پیش از انقلاب نیست و هم اکنون بیش از ۹۵ درصد مناطق شهری گازکشی شده‌ است.

امیرآبادی بیان کرد: باید انصاف را به میان آورد و وضعیت اقتصادی قبل و بعد از انقلاب را مقایسه کنیم، هر چند فضای مجازی دست دشمن است و بمباران تبلیغاتی می‌کنند.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/39964
اخبار مرتبط

نظرات شما