مسئول قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام:

پروژه محرومیت‌زدایی یک روز به اتمام خواهد رسید

مسئول قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام گفت: به محرومیت‌زدایی باید به عنوان یک پروژه نگاه شود که یک روز با تمام شدن همه محرومیت‌ها به اتمام خواهد رسید.

ودود حیدری مسئول قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در حاشیه تجلیل از فعالان جهادی قم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت اظهار داشت: محرومیت زدایی و رسیدگی به مردم محروم مبنای گروه‌های جهادی از اوایل انقلاب بوده و جزء اندیشه‌های ناب حضرت امام خمینی (ره) و شعارهای انقلاب اسلامی بوده است.

وی گفت: مردم خانواده خداوند هستند و محبوبیت‌ترین افرادی کسانی هستند که به این خانواده خدمت می‌کنند، ۴۴ سال از انقلاب اسلامی گذشته است و فعالیت‌های زیاد و قابل دفاعی صورت گرفته است گاهی رسانه‌های دشمن جوری وانمود می‌کنند که گویا کاری انجام نشده است اما با توجه به جنگ تحمیلی و تحریم‌ها و عقب‌ماندگی‌های ۲۰۰ ساله در ابعاد مختلف کارهای زیادی انجام شده است و قابل قیاس با پیش از انقلاب نیست.

مسئول قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تصریح کرد: به محرومیت زدایی باید به عنوان پروژه‌ای نگاه شود که همیشه وجود دارد و باید برای آن تلاش شود و یک روز باید این محرومیت‌ها تمام شود، خدای پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی خدای تمام شدن پروژه‌های محرومیت زدایی هم است.

وی افزود: بسیاری از نشدنی‌ها در دفاع مقدس شدنی شد چون تلاش و اخلاص وجود داشت در راستای محرومیت زدایی هم با تلاش و اخلاص این پروژه ختم به خیر شده و تمام خواهد شد، چه کسی فکر می‌کرد انقلابی امام که در سال ۴۲ آشکار شد روزی به این نتیجه می‌رسد باید ایمان داشته باشیم وعده‌های الهی محقق خواهد شد، مسیر مشخص است و با همت و اخلاص و تلاش محرومیت زدایی به نتیجه می‌رسد تجربیات جهادگران تجربیات انباشته است.

حیدری خاطر نشان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ماموریت‌ها را در دستور کار قرار داده و راه اندازی مجموعه‌های مختلف از جمله بنیاد برکت را اجرایی کرد و در مسیر خدمت به مردم قدم برداشته است.

مسئول قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) عنوان کرد:  اگر کارها  توسط مردم انجام شود و فقط پشتینانی از طرف مجموعه حاکمیت اجرا شود به نتیجه مطلوب خواهیم رسید، اگر مردم حضور نداشته باشد موفقیت حاصل نمی‌شود.

حیدری اضافه کرد: باید نگاه مجموعه‌ها و  دستگاه‌ها به گروه‌های جهادی متفاوت شود و حداکثر پشتیبانی را از این گروه‌ها داشته باشند، نقش مردم شعاری نیست بلکه حقیقی است.

وی گفت: بیشتر و اصل کارهای جهادی باید  به مردم سپرده و نهادها پشتیبانی را انجام دهند اینگونه است که مسیر هموارتر به سمت خدمت به مردم و حمایت از اقشار کم برخوردار خواهد رفت.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/40548
اخبار مرتبط

نظرات شما