مقدم دبیر کمیته ترافیک ستاد تسهیلات زائران استان قم:

شهروندان قم در نیمه شعبان با خودروی شخصی تردد نکنند

مقدم دبیر کمیته ترافیک ستاد تسهیلات زائران استان قم گفت: از مردم قم درخواست می‌کنیم در این ایام با خودروی در محدوده بلوار پیامبر اعظم تا مسجد مقدس جمکران تردد نداشته باشند و از وسایل نقلیه عمومی که در نقاط مختلف مستقر هستند استفاده کنند.

سرهنگ مقدم دبیر کمیته ترافیک ستاد تسهیلات زائران استان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: از ماه‌ها پیش جلساتی برای کنترل بهتر ترافیک ایام نیمه شعبان برگزار شده و در بحث ترافیک تمهیدات خوبی اندیشیده شده است. 

وی افزود: البته با توجه به حجم زائران ممکن است مشکلاتی هم وجود باشد، اما تمام توان پلیس را به کار گرفتیم که بهترین خدمات‌ را ارائه دهیم.


مقدم خاطر نشان کرد: برخی از محدودیت‌ها اعمال خواهد شد، در بلوار پیامبر اعظم باند شرقی برای موکب داران اختصاص داده شده و باند غربی برای عبور خودروهای امدادی دو طرفه خواهد شد. 

وی تاکید کرد: بلوار پیامبر اعظم(ص) در باند شرقی از سمت حرم مطهر به سمت مسجد مقدّس جمکران از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۶  بنابر وضعیت ترافیکی بلوار،محدودیت اعمال خواهدشد.

دبیر کمیته ترافیک ستاد تسهیلات زائران استان قم اضافه کرد: باند غربی مسیر جمکران به سمت حرم مطهر به صورت رفت و برگشت در اختیار وسائط نقلیّه امدادی و عمومی شامل تاکسی و اتوبوس می‌باشد و زائرین و مسافرین تحت هیچ شرایطی اجازه ورود با وسیله نقلیّه شخصی از این مسیر را نخواهند داشت، همچنین  امکان پارک وسیله نقلیّه در این محدوده میسّر نمی باشد

مقدم ادامه داد:  با توجه به محدودیت‌ها در بلوار پیامبر اعظم راه‌های ورود به جمکران از بلوار خلیج و خیابان ظهور به سمت جمکران نیز در خدمت مردم است.

وی با بیان اینکه نقشه‌های ترافیکی آماده شده و به اطلاع زائران خواهد رسید گفت: راه جدید دسترسی از جاده قم_کاشان نیز آماده شده و در این مسیر ۱۳ راه به سمت جنت آباد و ایستگاه محمدیه برای خودروهایی که از سمت تهران می‌آیند وارد جمکران می‌شود آماده شده است.

وی عنوان داشت: پارکینگ‌ها هم آماده و خط کشی شده است، از مردم قم درخواست می‌کنیم در این ایام با خودروی در محدوده بلوار پیامبر اعظم تا مسجد مقدس جمکران تردد نداشته باشند و از وسایل نقلیه عمومی که در نقاط مختلف مستقر هستند استفاده کنند.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/40611
اخبار مرتبط

نظرات شما