عضو شورای اسلامی شهر قم:

مراسم نیمه شعبان یک مراسم ملی است/مطالبه ما در برگزاری مراسم نیمه شعبان ملی است

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه اجرای یک مراسم ملی به عزم ملی نیاز دارد گفت: همواره گفتیم نیمه شعبان یک مراسم ملی است که اتفاق امسال گامی در مسیر تحقق این مطالبه بود.

سید مجتبی سبحانی ثابت در گفتگو باخبرنگار قم فردا ضمن تبریک ایام نیمه شعبان با اشاره به نقش مدیریت شهری در برگزاری مراسم نیه شعبان در قم اظهار داشت: هر ساله یکی دوماه پیش از ایام نیمه شعبان ستاد تسهیلات زائرین شهرداری قم و کمیته‌های یازدگانه این ستاد تشکیل می‌شود.
وی افزود: بودجه‌ریزی مناسب، رصد دقیق برنامه‌ها، تعریف راهبردها و سیاست‌گذاری برای برپایی هر چه با شکوه‌تر مراسم نیمه شعبان در قم از جمله اقدامات شورای اسلامی شهر است. 
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه سیاست‌گذاری‌های خوبی در مجموعه مدیریت شهری قم هر سال برای نیمه شعبان انجام شده است، گفت: در این سال ها سعی شده است که بعد از مراسم جلساتی برگزار شود تا آسیب شناسی صورت بگیرد و ایرادات موجود رفع شود.
وی اضافه کرد:  دوستان ما در شهرداری تلاش می‌کنند هر چه می‌شود خدمات را بهتر ساماندهی کرده و مشارکت مردمی و دیگر کلان‌شهرها را نیز ارتقا دهند. 
سبحانی با اشاره به بلوار پیامبر اعظم(ص)، عنوان کرد: در بلوار پیامبر اعظم(ص) برنامه‌ریزی بسیارخوبی برای ساماندهی موکب‌ها شده است که شهرها و حتی کشورهای مختلف در این موضوع مشارکت داشته و خدمات شهرداری قم به صورت گسترده به این موکب‌ها صورت می‌گیرد. 
وی ادامه داد: برای هرچه بهتر برگزار شدن این برنامه قبل از این ایام تمام موکب داران و عوامل آموزش هایی مانند آموزش های ایمنی و مدیریت پسماند را دیده اند.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم افزود: امسال برخی  از شهرهای دیگر به‌صورت جهادی برای کمک به برگزاری این جشن وارد شدند که این هم ظرفیت خوبی برای قم بود.
وی عنوان کرد: مراسم نیمه شعبان  یک مراسم ملی است که نیازمند عزم ملی است، همواره گفتیم نیمه شعبان یک مراسم ملی است که اتفاق امسال گامی در مسیر تحقق این مطالبه بود.



انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/40701
اخبار مرتبط

نظرات شما