نماینده کلیمیان در مجلس:

سفر رضا پهلوی به سرزمین‌های اشغالی انزجار ایرانیان کلیمی را به‌دنبال داشت

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس گفت: ضعف رژیم صهیونیستی در بازدارندگی نویددهنده تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب در مورد این رژیم و بازگشت فلسطینیان به سرزمین اصلی خودشان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،همایون سامه یح، نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: رژیم صهیونیستی امروز دچار اختلافات داخلی است و تصمیمات دولت نتانیاهو اعتراضات گسترده صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی را همواره به دنبال دارد.

وی افزود: علاوه بر این اقدامات جبهه مقاومت که توسط فلسطینیان در نوار غزه و چه توسط فلسطینیان در سرزمین‌های اشغالی انجام می‌شود ضربات سنگینی را به رژیم صهیونیستی وارد کرده است.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجموعه این عوامل امروز قدرت بازدارندگی رژیم صهیونیستی را از بین برده و زمینه را برای اضمحلال این رژیم جعلی فراهم کرده است.

سامه یح خاطرنشان کرد: این ضعف قدرت بازدارندگی رژیم صهیونیستی نویددهنده فرمایش رهبر معظم انقلاب است و ما در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد بازگشت فلسطینیان به سرزمین اصلی و خانه و کاشانه‌شان خواهیم بود.

وی با اشاره به سفر فرزند شاه مخلوع ایران به سرزمین‌های اشغالی فلسطین افزود: سفر رضا پهلوی انزجار بیش از پیش ملت‌های جهان و به‌ویژه ایرانیان کلیمی را به دنبال داشت و ایرانیان کلیمی ضمن اعلام اعتراض به انجام این سفر آن را محکوم می‌کنند.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/41659
اخبار مرتبط

نظرات شما