هزاران صهیونیست در شنبه‌ای دیگر علیه نتانیاهو تظاهرات کردند

بیش از ۱۶۰ هزار صهیونیست در هفدهمین شنبه متوالی در تل آویو علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی دست به تظاهرات زدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند بیش از ۱۶۲ هزار نفر در تظاهرات عصر روز شنبه علیه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مشارکت داشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری هاآرتص، هزاران نفر از صهیونیست‌ها در دیگر شهر‌های فلسطین اشغالی نیز در هفدهمین شنبه پیاپی در تظاهرات علیه طرح اصلاحات سیستم قضایی نتانیاهو شرکت کردند.

این تظاهرات در حالی برگزار می‌شود که پنجشنبه گذشته ده‌ها هزار نفر از حامیان صهیونیست و تندروی کابینه «بنیامین نتانیاهو» به خیابان‌ها آمدند و از طرح جنجالی اصلاحات قضایی که حمایت کردند.

همزمان با این تظاهرات، حملات سایبری علیه وب سایت‌های عبری انجام شد و وب سایت شرکت اسرائیلی evigilo که مجموعه تخصصی اعلام هشدار‌ها بود از دسترس خارج شد. علاوه بر این، وب سایت iwi (شرکت اسلحه سازی اسرائیل) نیز توسط هکر‌ها از دسترس خارج شد.

 اعتراضات علیه طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو برای بیش از سه ماه تداوم یافته و سرزمین‌های اشغالی را برای هفدهمین هفته متوالی به صحنه درگیری معارضان و حامیان کابینه تبدیل کرده است. از زمان اعلام این طرح تاکنون تل آویو و سایر شهرک‌های اشغالی هر شنبه شب شاهد تظاهرات صهیونیست‌های منتقد برنامه‌های کابینه نتانیاهو است و رهبران معارض نیز به برنامه‌های خود علیه نتانیاهو ادامه می‌دهند.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/41730
اخبار مرتبط

نظرات شما