درخواست دانشجویان قم از امیرآبادی برای اعلام نظر درباره طرح شفافیت

بسیج دانشجویی دانشگاه قم در مکاتبه‌ای با احمد امیرآبادی‌فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از وی درخواست کرد نظر خود را نسبت به عضویت در سامانه شفافیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعلام نماید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، تشکل بسیج دانشجویی دانشگاه قم در مکاتبه‌ای با احمد امیرآبادی‌فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از وی درخواست کرد نظر خود را نسبت به عضویت در سامانه شفافیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعلام نماید.

در قسمتی از این نامه که در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفته، آمده است:

«با توجه به نظرات و کنش‌های قبلی شما در خصوص حمایت از طرح شفافیت و به خصوص حمایت از شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، این سؤال مطرح می‌شود که چرا با وجود ایجاد سامانه شفافیت، هنوز جنابعالی عضو این سامانه نشده‌اید؟ به همین جهت از شما خواهشمند است که جهت تنویر افکار عمومی، نظر خود را نسبت به عضویت در این سامانه (موافق یا مخالف) با ذکر دلایل اعلام فرمایید.»

این مکاتبه در تاریخ 15 فروردین ماه انجام شده و طبق اطلاع خبرگزاری فارس، این تشکل دانشجویی در تاریخ 22 فروردین نیز نامه‌ دیگری برای نماینده قم ارسال کرده است که نامه دوم نیز تاکنون پاسخی دریافت نکرده است.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/41788
اخبار مرتبط

نظرات شما