عضو خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار قم فردا:

عاملان شهادت شهید الداغی باید درملأعام اعدام شوند

عضو خبرگان رهبری گفت: قصاص عاملان شهادت شهید الداغی آن هم درملأعام خواسته‌ای به حقی است که امت ایران اسلامی از دستگاه قضایی دارد.

آیت‌الله موسوی اصفهانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به شهادت شهید حمیدرضا الداغی در دفاع از ناموس ایرانی اظهار داشت: امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر یکی از مسائل شرعی و قرآنی است که علما بر روی آن تأکید دارند.
وی ادامه داد: موضوع امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر به حدی روشن و واضح در کتاب و سنت آمده است که جای هیچ شک و شبهه‌ای را باقی نمی‌گذارد.
موسوی اصفهانی بیان داشت: گام اول در این مسیر تذکر لسانی است که باید انجام بشود البته شرایط و روش‌های دیگر این مهم را مراجع عظام تقلید بیان فرموده‌اند.
وی در خصوص برخورد با عاملان شهادت شهید الداغی نیز گفت: قصاص عاملان این جنایت آن هم درملأعام خواسته‌ای به حقی است که امت ایران اسلامی از دستگاه قضایی دارد.
عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: این اقدام قاطع و انقلابی موجب می‌شود که اولاً آمران به معروف و ناهیان از منکر بدانند که قانون و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پست سر آن‌ها ایستاده و علاوه بر این راه را بر اقدامات این چنینی عده‌ای از اراذل‌واوباش می‌بندد.
وی با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در کشور گفت: به هر اندازه که امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در جامعه ترویج پیدا کند، شاهد جامعه‌ای سالم‌تر و بهتر خواهیم بود.

خبرنگار: عباسعلی محمدی مطلع
انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/41936
اخبار مرتبط

نظرات شما