ترور ۳ فرمانده ارشد جهاد اسلامی در نوار غزه

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد در حمله هوایی صهیونیست‌ها به نوار غزه ۱۰ فلسطینی از جمله چند فرمانده ارشد جنبش جهاد و شماری زن و کودک به شهادت رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه از جمله خانیونس و رفح که بامداد امروز سه شنبه انجام شد به گفته مقامات بهداشتی فلسطین ۱۰ فلسطینی از جمله چند نفر از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطینی شهید و شمار زیادی زخمی شده اند.

به گزارش خبرگزاری الجزیره، صهیونیست‌ها هدف از این حمله را هدف قرار دادن مواضع مقاومت اسلامی فلسطین در منطقه نوار غزه اعلام کردند.
شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: در این حمله  "جهاد غنام" فرمانده منطقه جنوبی گردان های قدس و همسرش، "طارق عزالدین" سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری، "خلیل البهتینی" فرمانده منطقه شمالی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در نوار غزه  به شهادت رسیدند.
گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای خبر شهادت فرماندهان و اعضای ارشد خود را تأیید و اعلام کرد همسران این فرماندهان و شماری از فرزندان آنها نیز در تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی شهید شده اند.
گردان های قدس تأکید کرد: خون شهدا، عزم و اراده جنبش های مقاومت را برای مبارزه را محکم تر خواهد کرد. مقاومت همچنان ادامه دارد و گروه های مقاومت مواضع خود را ترک نخواهد کرد.
 جنبش حماس با صدور بیانیه ای اعلام کرد که ملت و مقاومت فلسطین می دانند چگونه به دشمن ضربه بزنند و به جنایت ترور شماری از فرماندهان گردان های قدس پاسخ دهند. گردانهای (شهید عز الدین) قسام شاخه نظامی جنبش حماس نیز تاکید کرد خون فرزندان ملت ما و مجاهدان ما , چراغ راه آزادسازی و آتشی خواهد بود که متجاوزان را خواهد سوزاند.

جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین نیز تاکید کرد که مسئولیت کامل عواقب جنایت ترور فرماندهان گردان های قدس به عهده رژیم صهیونیستی است و این جنایت بی پاسخ نخواهد ماند."منذر الحایک" سخنگوی جنبش فتح اعلام کرد: رژیم اشغالگر در نیمه های شب و بدون داشتن کوچکترین حس انسانی، مرتکب یک جنایت شنیع و وحشیانه شد. ما شهادت این شهدای برگزیده را تسلیت می گوییم و اعلام می کنیم مسیر مبارزه هر اندازه که بهای آن سنگین باشد، متوقف نخواهد شد.

وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه‌ای که پس از این یورش وحشیانه منتشر شد اعلام کرد ۱۲ نفر از جمله چند کودک و زن در این حملات به شهادت رسیدند، ۲۰ نفر زخمی‌ شده اند. شاهدان عینی می‌گویند جنگنده‌های رژیم صهیونیستی آپارتمان‌های مسکونی را مورد هدف قرار دادند.
 یوآف گالانت وزیر جنگ رژیم اشغالگر در نشست امنیتی با حضور رئیس ستاد ارتش و سرویس اطلاعات نظامی این رژیم در تل آویو شرکت کرد و از ترس پاسخ کوبنده جهاد از ساکنان سرزمین‌های اشغالی خواسته تا اطلاع ثانوی در پناهگاه‌ها مستقر شوند.وی با فعالسازی طرحی که به ساکنان شهرک های مجاور نوار غزه اجازه می دهد این شهرک ها را به مقصد مناطق دیگر تخلیه کنند، موافقت کرد.
۳ فرمانده ارشد جهاد اسلامی در نوار غزه

 جنبش جهاد: مقاومت جز با نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی متوقف نخواهد شد

 سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: مقاومت جز با نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی متوقف نخواهد شد. مشکلات و مصیبت های ملت فلسطین هرگز به پُلی برای دستیابی رژیم اشغالگر به اهداف سیاسی و کسب مقبولیت داخلی آن تبدیل نخواهد شد. 
این جنبش تاکید کرد: مقاومت از همان جایی که نبردهای پیشین به پایان رسید، آغاز خواهد شد. مقاومت قواعد درگیری با دشمن صهیونیستی را که خواهان تخلیه سرزمین فلسطین از ساکنان اصلی آن است، تثبیت کرده است. تمام سناریوها و گزینه ها برای پاسخ به جنایت های رژیم اشغالگر پیش روی مقاومت است. 
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی با هشدار به صهیونیست ها گفت: رژیم اشغالگر همه میانجی گری ها را نادیده گرفت و مقاومت انتقام خون شهدای خود را خواهد گرفت. دشمن جز زبان زور نمی فهمد و مقاومت ادامه خواخد یافت و رژیم اشغالگر مسئول عواقب این جنایت است.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/42010
اخبار مرتبط

نظرات شما