به مناسبت دهه کرامت؛

برگزاری جشن دختران فاطمی، پسران رضوی در قم

هم‌زمان با دهه کرامت جشن میلاد کریمه اهل‌بیت (س) با عنوان «دختران فاطمی، پسران رضوی» در مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در حاشیه جشن میلاد کریمه اهل‌بیت (س) با عنوان «دختران فاطمی، پسران رضوی» که در مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص) برگزار شد، گفت: این جشن به مناسبت دهه کرامت و باهدف آشنایی هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان با امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س)، فرهنگ عفاف و حجاب و... برپا شد.
غفاری به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در وارد این مراسم اشاره کرد و افزود: اجرای سرود، کارگاه نقاشی، کارگاه هنر کاغذ و تا (اوریگامی) از دیگر برنامه‌های اجرا شده مخصوص کودکان در موکب‌های مستقر در بلوار پیامبر اعظم است.
وی به استقبال گسترده کودکان از این مراسم جشن پرداخت و گفت: در این مراسم سرود‌های مختلفی همچون «مادرم زهرا»، «سلام فرمانده»، «دختر ایران»، «عزیزم حسین» و... توسط گروه‌های مختلف سرود به اجرا در آمد.
گفتنی است این مراسم جشن سه‌شنبه هفته آینده و در آستانه میلاد باسعادت امام رضا علیه‌السلام نیز در مسیر بلوار پیامبر اعظم در عمود‌های ۱۲ و ۱۰۲ برپا می‌شود.



انتهای پیام/


منبع:صدا و سیما
http://qomefarda.ir/42409
اخبار مرتبط

نظرات شما