یادداشت؛

خطر تحریف مکتب و اندیشه امام

دشمن سالهاست تلاش دارد به شکل های مختلف جایگاه ولایت فقیه را تضعیف کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  جمهوری اسلامی حاصل اندیشه بنیان گذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) است که بر پایه نظام ولایت فقیه شکل گرفته است.
ولایت فقیه به عنوان یکی از ارکان حکومت اسلامی توانسته انقلاب را در تلاطمات گوناگون حفظ نماید این مسئله آنچنان تأثیرگذار است که اندیشمندان اسلامی، در مباحث خود از زوایای مختلف آن را بررسی کرده‌اند.
در مقابل دشمن به این نتیجه رسیده است که برای کنار زدن آرمانهای انقلاب، ساقط کردن جمهوری اسلامی، و دست یابی به اهداف شوم خود چاره‌ای جز تخریب جایگاه ولایت فقیه ندارد.
دشمن سالهاست تلاش دارد به شکل های مختلف جایگاه ولایت فقیه را تضعیف کند از تشکیک در شخص رهبری تا جایگاه ولایت فقیه. امروزه شبکه‌های معاند خارجی و برخی به اصطلاح روشنفکران داخلی با جوسازی، التهاب آفرینی ، شایعه سازی و اهانت به دنبال تخریب چهره مقام معظم رهبری و جایگاه ولایت فقیه این میراث گرانبهای امام راحل می باشند. یکی از مسیرهای جدی که دشمن برای براندازی انقلاب دنبال می کند تخریب جایگاه ولایت فقیه می باشد و می‌توان گفت این مهمترین خطری است که آینده انقلاب را تهدید می‌کند.
تحریف مکتب و اندیشه امام راحل از خطراتی است که رهبر معظم انقلاب بارها در سخنرانی‌های خویش توجه داده‌اند شاید بتوان گفت خطرناک ترین مرحله تحریف اندیشه امام کنار زدن اندیشه ولایت فقیه می باشد.
 القای تعارض وجود نهاد ولایت فقیه با منافع ملی، حقوق عامه و مردم سالاری دینی به شکل جدی در دستور کار رسانه‌های معاند بوده است‌. در این میان نهاد ولایت فقیه به عنوان شاهرگ حیاتی نظام جمهوری اسلامی همواره هدف هجمه‌های رسانه‌های معاند قرار گرفته است. تحریف اندیشه و مکتب امام خمینی به خصوص نظام ولایت فقیه از کارویژه های اصلی جریان تحریف می باشد.

علی رستمی

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/42813
اخبار مرتبط

نظرات شما