رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم:

کالاهای موردنیاز هیئت‌های قم در ایام محرم و صفر تأمین است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: باتوجه‌به برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام شده کالاهای موردنیاز هیئت‌های مذهبی قم و موکب‌های اربعین در ایام محرم و صفر تأمین است.

محمدرضا حاجی رضا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: دهه امامت و ولایت و جشن عید غدیر خم و بلافاصله بعد از آن ورود حجاج را داشتیم که نیاز به تأمین کالاهای اساسی بود و خوشبختانه هیچ مشکلی وجود نداشت، برای ایام محرم و صفر نیز برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت‌گرفته است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم ادامه داد: هماهنگی‌های لازم انجام شده و جلسات پیش‌بینی و کارشناسی در حوزه تأمین کالاهای اساسی که با مسئولیت سازمان جهاد کشاورزی است در حوزه تأمین و تدارک و توزیع انجام شده است.
وی افزود: از هفته گذشته در دو محور کالاهای اساسی موردنیاز این ایام در حال تأمین است یک محور بحث هیئت‌های مذهبی استان قم است که با هیئت‌ها تفاهم خوبی انجام شد، مدیریت تأمین کالای اساسی موردنیاز هیئت‌های مذهبی با مسئولیت و مدیریت شورای هیئت‌های مذهبی تقسیم کار شد.
حاجی رضا گفت: برنج، شکر، گوشت قرمز و مرغ با محوریت شورای هیئت‌های مذهبی در اختیار هیئت‌های عزاداری که فعال هستند قرار می‌گیرد.
وی اضافه کرد: محور دوم تأمین کالاهای اساسی موکب‌ها است که زیر مجموعه سازمان عتبات و عالیات هستند در این راستا هم جلسات خوبی با این مجموعه داشتیم و تقسیم کار خوبی شکل گرفت.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم تأکید کرد:  موکب‌هایی که در ایام محرم و صفر قم مستقر و فعال هستند و به عزاداران خدمت‌رسانی می‌کنند و موکب‌هایی که در ایام اربعین به نقاط مرزی و یا داخل کشور عراق اعزام می‌شوند تا به زائران خدمت‌رسانی نیازمندیهای در تامین کالاهای مورد نیاز دارند که با هماهنگی های ستاد بازسازی عتبات و عالیات قرار شد این نیازمندی ها با توجه به بضاعت استان تأمین شود.
حاجی رضا تصریح کرد: برآوردهایی انجام شده است البته در حوزه کالاهای اساسی تمامی برآوردهای ما تأمین نشده است؛ اما در فاز اول بخش اصلی کالاهای اساسی شامل برنج، گوشت تأمین شده است و پیگیری برای تأمین کامل کالاهای اساسی ادامه دارد.

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/43969
اخبار مرتبط

نظرات شما