مدیرکل امور اقتصادی و دارایی قم:

۱۸ ملک دولتی برای اجرای طرح مولدسازی در قم شناسایی شد

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی قم گفت: از ابتدای امسال تا پایان تیرماه، ۱۸ ملک دولتی به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح مولدسازی در استان شناسایی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مهدی فراهانی به مناسبت روز خبرنگار گفت: اولویت وزارت اقتصاد بحث مولدسازی است و دولت از این طریق می‌خواهد از محل دارایی‌های دولتی که هیچ استفاده از آن نمی‌شود برای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم در حوزه‌های مختلف همچون آموزش و سلامت استفاده کند.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی قم افزود: برای مثال ممکن است ملکی برای آموزش‌وپرورش در منطقه‌ای باشد که بلااستفاده مانده، دولت در جریان اجرای طرح مولدسازی، آن را واگذار و با درآمد حاصل از آن در مناطق کمتر برخوردار و نیازمند مدارس جدید ایجاد می‌کند.
او ادامه داد: بنابراین تصور آن که دولت می‌خواهد با اجرای طرح مولدسازی، هزینه‌های جاری خود را تأمین کند، اشتباه است، بلکه دولت در این طرح می‌خواهد از دارایی‌های خود به نحو مؤثر استفاده نماید.
فراهانی گفت: برای نمونه همین سال گذشته یک ملک بدون استفاده از آموزش‌وپرورش قم به ارزش ۷۴۰ میلیون تومان در جریان اجرای طرح مولدسازی به فروش رفت که درآمد حاصل از آن به طور کامل برای تجهیز و نوسازی مدارس استان اختصاص یافت.
۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به‌عنوان روز خبرنگار نام‌گذاری شده است.


 

انتهای پیام/


منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
http://qomefarda.ir/44436
اخبار مرتبط

نظرات شما