خدمت مغفول مانده؛

این‌ها هم زائران سیدالشهدا هستند!

بسیاری از زائران پیاده‌روی اربعین ساعت‌ها زیر آفتاب در اطراف مراکز پلیس+ ۱۰ بدون خدمات رفاهی در انتظار انجام امور اداری هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اخبار مرتبط با اربعین هر روز توسط رسانه‌ها در حال انتشار است و زائران را به نکاتی که باید توجه داشته باشند آگاه می‌کنند.
 الحمدالله خیران و مردم ایران و عراق پای‌کار خدمت‌رسانی به زائران اربعین هستند کاری که ثواب آن را نمی‌توان وصف کرد؛ اما یکی از مواردی که نیاز به حضور مردم و خیران دارد که بی شک ثواب و اجر زیادی دارد خدمت به افرادی است که برای تهیه گذرنامه به مراکز پلیس + ۱۰ مراجعه می‌کنند و باتوجه‌به ازدیاد جمعیت بیرون از مراکز و زیر آفتاب ساعت‌ها منتظر می‌مانند.
خیران زیادی در حال آماده‌سازی موکب برای خدمت‌رسانی به زائران در مسیر پیاده‌روی اربعین هستند بسیاری از موکب هم در داخل ایران به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند؛ اما موضوع خدمت به زائرانی که در صف ثبت گذرنامه هستند مغفول مانده است.
به‌اندازه یک سایه‌بان، برپایی ایستگاه صلواتی، پخش آب و شربت، یک فرش و موکت برای برپایی نماز و یا هر خدمت دیگر به زن و مرد، پیر و جوان، کودک و نوجوان در مراکز پلیس + ۱۰ همت خادمان سیدالشهدا را می‌طلبد که هر شخص و گروهی می‌تواند به این امر کمک کند که مورد رضایت سیدالشهدا خواهد بود؛ زیرا در روایات داریم هر شخصی که از لحظه‌ای که عزم سفر برای زیارت امام حسین علیه‌السلام را دارد زائر محسوب می‌شود و خدمت‌کردن به آن زائر اجر زیادی دارد.
 ارائه خدمت به زائرانی که در دفاتر پلیس +۱۰ هستند یک کار دلی و خاص است؛ زیرا این موضوع به چشم نمی‌آید و تنها سیدالشهدا آن را خواهد دید، خدمت به زائران زمان و مکان نمی‌شناسد؛ اما خدمت‌کردن آنجایی که بیشتر نیاز است ثواب ویژه‌ای خواهد داشت.
آدرس مراکز پلیس +۱۰ در قم که زائران در اطراف ساعت‌ها در گرما ایستاده‌اند.

۱_ بلوار محمدامین (ص) روبروی صداوسیما، ورودی مسجد المهدی (عج)
۲_ خیابان امام خمینی (ره) روبروی دارایی
۳_ نیروگاه، میدان توحید، خیابان ۲۰ متری زاد بین کوچه ۲ و ۴  پلاک ۷۲
۴_باجک، فلکه جهاد، ابتدای بلوار ۱۵ خرداد،  جنب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) پلاک ۶۸
۵_ میدان امام، میدان شهید زین‌الدین
۶_ خیابان شهید دل آذر، کوچه ۲۵ (ناصر دیوان) پلاک ۹
۷_ میدان نبوت، بلوار کشاورز جنوبی پلاک ۳۱۷، روبروی مرکز تلفن ابوذر
۸_ خیابان ۴۵ متری صدوق خیابان شهید اخلاقی (۳۰ متری بکائی) جنب مجتمع باران پلاک ۱۴۳
 ۹_ خیابان هفت‌تیر، نبش تقاطع کیوانفر
 ۱۰_ بنیاد، بلوار شهید کریمی، بین کوچه ۸ و ۱۰
۱۱_ پردیسان، بلوار شهروند، روبروی مخابرات، ابتدای خیابان البرز پلاک ۶۱
۱۲_خیابان امام زاده ابراهیم، تقاطع معصومیه  نبش کوچه ۳۷ طبقه فوقانی

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/44628
اخبار مرتبط

نظرات شما