مسئول بسیج رسانه استان قم مطرح کرد:

نه بزرگ مردم به امپراتوری دروغ

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قم گفت: مردم امسال به فراخوان‌هایی که از طرف رسانه‌های دروغ‌پراکن اعلام می‌شد توجه نکردند؛ زیرا متوجه شدند ماجرای فراخوان‌ها به کجا وصل است و به کجا ختم می‌شود.

داود شمس در گفتگو با خبرنگارپایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: یکی از اهدافی که رسانه‌های معاند و ضدانقلاب در ایران دنبال می‌کنند تأثیرگذاری بر افکار عمومی و ناامن‌کردن فضای اجتماعی کشور است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قم افزود: متأسفانه سال گذشته بنگاه‌های دروغ‌پراکنی توانستند با جهل سواد رسانه‌ای عده‌ای از جوانان، به برخی از برنامه‌ریزی‌های خود در مراحل اولیه دست پیدا کنند، افکار عمومی برخی از مردم توسط رسانه‌های معاند و ضدانقلاب در محاصره دروغ‌پردازی آنها قرار دارد.

وی گفت: امپراتوری دروغ که تحت سیطره آمریکا و اسرائیل قرار دارد سرمایه‌گذاری‌های هنگفت و نجومی برای این موضوع دارند تا دروغ و شایعات را در کشور گسترش دهند، سال گذشته در خصوص درگذشت مهسا امینی این مسئله مشهود بود.

شمس خاطرنشان کرد: جنگ این روزها جنگ روایت‌ها و جنگ ترکیبی دشمن است، جنگی که در بستر رسانه‌ها رخ می‌دهد و سپس دشمن از آن بهره‌برداری می‌کند، کارفرما در این جنگ استکبار و پروژه آن‌ها دروغ‌پردازی است و رسانه‌هایی که در اختیار این‌ها قرار دارند با دریافت مواجب به‌دروغ پردازی و ایجاد جو‌ ناآرامی و اغتشاش در کشورها از جمله جمهوری اسلامی ایران می‌پردازند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قم بیان داشت: امسال در بحث دختر نوجوانی که در مترو دچار افت فشار شده بود می‌خواستند ماجرای دروغ‌ها و شایعات سال گذشته را دنبال کنند که خوشبختانه با افزایش آگاهی و رشد دانش سیاسی مردم و افزایش قدرت تجزیه‌وتحلیل و سواد رسانه‌ای در سطح جامعه، دشمن به اهداف خود نرسید.

وی گفت: برای افزایش قدرت تجزیه‌وتحلیل مردم، از سال گذشته برخی از نهادها پیگیر رشد سواد سیاسی مردم بودند که نتیجه آن امسال مشاهده شد و مردم به فراخوان‌هایی که از طرف رسانه‌های دروغ‌پراکن اعلام می‌شد توجه نکردند؛ زیرا متوجه شدند ماجرای فراخوان‌ها به کجا وصل است و به کجا ختم می‌شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قم عنوان داشت: تأمین مالی اصلی این رسانه‌ها توسط رژیم صهیونیستی و آمریکا انجام می‌شود و تنها هدف آن‌ها هدف قراردادن جمهوری اسلامی ایران است و ذره‌ای دلسوزی برای ملت ایران در آن‌ها وجود ندارد.

وی اضافه کرد: صداوسیما و رسانه‌های انقلابی در بحث افزایش سواد سیاسی مردم و روایت دروغ‌پردازی‌های رسانه‌های معاند خوب عمل کردند و مردم با دیدن روایت‌هایی واقعی متوجه شدند که گرفتن اخبار از رسانه‌های بیگانه ملاک نیست؛ زیرا اخبار آن‌ها خط‌دهی شده از پشت پرده‌ای است که خیرخواه مردم ایران نیستند و تنها به دنبال اهداف خود هستند.

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/45714
اخبار مرتبط

نظرات شما