امیرآبادی:

برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال اقدام بسیار شایسته‌ای است

نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به اینکه بسیاری از موضوعات شرکت‌کنندگان در راستای عزت ملت ایران و استکبارستیزی و مبارزه با صهیونیسم است، گفت: برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال اقدام بسیار شایسته‌ای است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  احمد امیرآبادی در حاشیه بازدید از پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قم در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه این اقدام کار بسیار ارزشمندی است، اظهار داشت:  این رویداد ملی که تولید محتوای فضای مجازی و دیجیتالی بسیج است اقدام بسیار شایسته‌ای هست.
وی ادامه داد: باتوجه‌به اینکه با گروه‌های حاضر در این رویداد صحبت کردم به نظرم به چند نکته خوب و مثبت این رویداد باید اشاره کنم. نکته اول اینکه عشق و علاقه خاصی در بین شرکت‌کنندگان برای تولید محتوا وجود داشت و بسیار باانگیزه بودند.
این نماینده مردم قم در مجلس نکته دوم اینکه در تولیدات موضوع و بحث استکبارستیزی و صهیونیست ستیزی بسیار بارز بود، افزود: نکته بعدی اینکه بیشتر شرکت‌کنندگان را نوجوانان، جوانان و دانشجویان عاشق انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی تشکیل می‌دادند باتوجه‌به تمام تبلیغاتی که دشمن برای دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها داشته است.
وی عنوان کرد: نکته بعدی اینکه اکثر انیمیشن‌ها و پویانمایی‌ها در راستای تولید برای قهرمانان ملی کشور بود.
امیرآبادی تصریح کرد: باتوجه‌به اینکه دشمن این همه هزینه و تبلیغ می‌کند؛ اما باز هم جوانان و نوجوانان ما نوشته و برنامه خود را در راستای مبارزه به صهیونیسم قرار می‌دهد.
وی ادامه داد: مسئله عزت ملت ایران، ارج‌نهادن به شهدا و خانواده شهدا، و استکباری ستیزی از جمله اتفاقات خوبی بود که در این بازدید در این رویداد مشاهده کردم.
این نماینده مجلس گفت: همچنین در مسائل اقتصادی آن چیزی که بنده دیدم و با یک دانش‌آموز ۱۰ الی 12ساله صحبت کردم طراحی برنامه‌ای برای حذف واسطه‌ها تا کالا ارزان‌تر به دست مصرف‌کننده برسد، این نشان می‌دهد نوجوانان ما هم به فکر پیشرفت و عزت کشور هستند.
وی عنوان کرد: باید در کنار این رویداد نمایشگاه ای برگزار شود تا مردم با حضور در آن این محتوای تولید شده را ببینند.



انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/45797
اخبار مرتبط

نظرات شما