جانشین فرمانده سپاه قم:

چشمان شیاطین از قدرت فرزندان ابراهیم بهت‌زده شد

جانشین فرمانده سپاه قم گفت: امروز درب‌های قلعه پوشالی یهود، توسط شیربچه‌های تربیت شده با آوای حیدری امام خامنه‌ای، از جای کنده شدند و طبل رسوایی صهیونیست‌ها در گوش جهانیان طنین‌انداز شد.

سردار مهدی کبیری پور در گفتگو با خبرنگارپایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: عملیات مبارزان فلسطینی، نشان از قدکشیدن و بالندگی کودکان و نوجوانانی است که سال‌ها شاهد مظلومیت پدران و مادران خود و ظلم و تعدی غاصبان مسجدالاقصی بودند.

جانشین فرمانده سپاه قم تصریح کرد: امروز درب‌های قلعه پوشالی یهود، توسط شیربچه‌های تربیت شده با آوای حیدری امام خامنه‌ای، از جای کنده شدند و طبل رسوایی صهیونیست‌ها در گوش جهانیان طنین‌انداز شد.

وی افزود: قدرت جوانان فلسطینی محصول صبر و مقاومت مقدسی است که ریشه‌های آن از خون مردم مظلوم فلسطین در اعماق تاریخ و در این وادی رمزآلود، سیراب شده است.

کبیری پور تأکید کرد: سانسور جاهلانهٔ مظلومیت و ناله‌های مردان و زنان و کودکان فلسطینی به‌وسیله‌ غول‌های رسانه‌ای صهیون باعث شد تا چشمان ناپاک شیاطین عالم، رشد و نمو فرزندان ابراهیم را نبینند و این‌گونه غافلگیر و بهت‌زده شوند.

جانشین فرمانده سپاه قم عنوان داشت: رژیم غاصب صهیونیستی سال‌هاست که با استفاده از قدرت رسانه و سرمایه‌های انباشته از ربا، هیمنهٔ پوشالی را برای خود ایجاد نموده و با ارعاب حاکمان وابسته و بزدل، اهداف خبیثانه خود را دنبال کرده بود؛ درحالی‌که طبق نص صریح قرآن، آن‌ها سست‌ترین بنیادها را در اختیار داشته‌اند. عملیات فرزندان فلسطین خانه‌ سست‌بنیان شبکه‌ عنکبوتی صهیون را از پس نقاب‌ها و تزویرها بیرون کشیده و بر باد داده است.

وی گفت: پشتیبان وعده‌های صادقانه امامین انقلاب، اعتماد راسخ به سنت‌های الهی است، نتیجه صبر و استقامت در راه انبیا، صدیقان، شهدا، صالحین و  قرارگرفتن در مسیر بزرگراه سنت‌های قطعی خداوند متعال است و امروز روز تحقق این وعده‌ها است. نصر من الله و فتح قریب.




انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/46402
اخبار مرتبط

نظرات شما