عضو شورای اسلامی شهر قم:

دروغگو بودن رسانه‌های معاند برای مردم آشکار شده است

عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه دروغگو بودن رسانه‌های معاند برای مردم آشکار شد است، گفت: سرنوشت رسانه‌های سلطه‌گر که یکی پس از دیگری اعلام تعطیلی می‌کنند درس عبرتی است برای همه افرادی که در فضای رسانه در داخل و خارج می‌خواهند از راه دروغ به اهداف خود برسند.

محمود مسگری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: پایه و اساس استکبار و استعمار و در رأس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی بر اساس دروغ و شایعات پایه‌ریزی شده است وقتی به گذشته تاریخ این‌ها نگاه کنیم بر اساس دروغ و شایعه میان ملت‌های مختلف اختلاف افکنده و حکومت می‌کردند.

عضو شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: آنها بر اساس همین دروغ و شایعات باعث اختلاف بین ملت‌ها می‌شدند و در سایه این اختلاف سرمایه و ثروت مردم توسط آن‌ها چپاول می‌شد درگذشته به یک روش این شایعات و دروغ‌ها راه‌اندازی می‌شد در عصر جدید نیز باتوجه‌به پیشرفت‌های رسانه و فضای مجازی یک شبکه گسترده دروغ‌پراکنی راه‌اندازی کردند.

وی خاطرنشان کرد: چندین دهه است که نظام سلطه توانسته با امپراتوری دروغی که در فضای رسانه و فضای مجازی ساخته بود حکومت کند و به اهداف خود در کشورها ازجمله کشورهای آسیایی و آفریقایی دست پیدا کند؛ اما امروز حتی با وجود فقر اقتصادی در این کشورها آگاهی مردم افزایش پیدا کرده است.

مسگری عنوان داشت: مشاهده می‌کنیم که گروه‌ها و افراد مختلف از سرتاسر جهان حتی به‌صورت انفرادی و در صفحات شخصی خود دروغ‌های نظام سلطه را رسوا می‌کنند و در ماجرای اخیر و حادثه جنگ غزه مشاهده کردیم که حتی افرادی که در دل این کشورهای استعمارگر زندگی می‌کنند نیز به اخبار این رسانه‌های استعمارگر توجه نمی‌کنند و خود به دنبال حقیقت هستند.

عضو شورای اسلامی شهر قم اضافه کرد: نظام سلطه به‌صورت ویژه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران شبکه‌های مختلف فارسی‌زبان راه‌اندازی کرده است؛ زیرا در عصر جدید تنها این انقلاب اسلامی ایران بود که در مقابل سلطه‌گری آن‌ها ایستاد و دیگر کشورها و ملت‌های آزادی‌خواه را نیز به ایستادگی تشویق کرد.

وی عنوان داشت: رسانه‌های معاند فارسی‌زبان انواع و اقسام شایعات و دروغ را بدون سند و مدرک علیه جمهوری اسلامی ایران منتشر می‌کردند و باتوجه‌به سلطه‌ای که داشتن بعضاً برخی از مردم نیز این شایعات را باور می‌کردند؛ اما مشاهده می‌کنیم که در یک ‌سال اخیر و بعد از اغتشاشات سال گذشته مردم دیگر توجهی به این شایعات ندارند و امسال نیز باتوجه‌به فراخوان‌هایی که این رسانه‌ها اعلام کردند هیچ‌یک از مردم توجهی به آن‌ها نکردند؛ زیرا دروغ‌گو بودن آن‌ها آشکار شده بود.

عضو شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: نه‌تنها در رسانه بلکه در هیچ کجا دروغ و شایعه پایدار نخواهد بود سرنوشت رسانه‌های سلطه‌گر که امروز یکی پس از دیگری اعلام تعطیلی می‌کنند می‌تواند درس عبرتی باشد برای همه افرادی که در فضای رسانه چه در داخل ایران و چه در خارج از ایران می‌خواهند با دروغ و شایعه به اهداف خود برسند.

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/46505
اخبار مرتبط

نظرات شما