جانشین فرمانده سپاه قم:

موج رسانه‌ای دشمنان نظام شکست خورد

جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم با بیان این که موج رسانه‌ای دشمنان نظام شکست خورد، گفت: موج رسانه‌ای دشمنان نظام شکست خورد.

سردار مهدی کبیری پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  با اشاره به توطئه‌های همیشگی رسانه‌های معاند، اظهار داشت: فتنه‌ای که در سال 1401 به راه افتاد، یک فتنه شناختی و جنگ ترکیبی بود که دشمنان به راه انداخته بودند.
وی ادامه داد: این جنگ شناختی و ترکیبی موجب شده بود که برخی از افراد فریب این موضوع را بخوردند که در نهایت با هوشیاری مردم ولایت‌مدار و روشن‌شدن ماهیت فتنه‌گران این فتنه خاموش شد.
کبیری پور با بیان این که دشمنان هیچ‌وقت دست از دشمنی خود برنمی‌دارند، تصریح کرد: امسال به بهانه‌های مختلف و از ماه‌ها قبل با جو رسانه‌ای سنگین می‌خواستند که در شهریورماه با به راه‌انداختن موجی بار دیگر فضای کشور را متشنج کنند که این بار با درایت و هوشیاری مردم این توطئه شوم آن‌ها شکست خورد.
وی تأکید کرد: رسانه‌های معاند و ضدانقلاب همواره به دنبال ضربه‌زدن به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و هیچ‌وقت این هدف شوم خودشان را کتمان نکرده‌اند؛ اما این بصیرت و هوشیاری ملت ایران است که در برابر این هجمه‌ها ایستاده‌اند و اجازه نداده‌اند نقشه‌های آن به نتیجه برسد.
جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم خاطر نشان کرد: در واقع امپراتوری دروغین که شکل‌گرفته بود به‌راحتی شکست خورد و این ملت ایران اسلامی بودند که موفق شدند بار دیگر بر توطئه‌ها و دسیسه‌ها غلبه کنند.

انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/46580
اخبار مرتبط

نظرات شما