امام‌جمعه کهک:

شکست امپراتوری دروغ قطعی بود

امام‌جمعه کهک با بیان این که شکست امپراتوری دروغ قطعی بود، گفت: شکست امپراتوری دروغ نشان داد که وحدت و همدلی و جداکردن افراد و رسانه‌های دلسوز با معاندان چقدر می‌تواند مفید باشد.

حجت‌الاسلام صبوری فیروزآبادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  با اشاره به شکست امپراتوری دروغ معاندان نظام، اظهار داشت: یکی از اهداف نظام استکباری ضربه‌زدن به انقلاب اسلامی ایران بوده است.
وی ادامه داد: از ابتدای انقلاب در برهه‌های مختلف آمریکا و متحدان استکباری این رژیم از هر روزنه‌ای به دنبال ضربه‌زدن به‌نظام بوده‌اند.
صبوری فیروزآبادی بیان داشت: از ترورهای کور در ابتدای انقلاب تا جنگ تحمیلی و جنگ نرم همه‌وهمه در راستای براندازی نظام بوده است که البته در هر مقطع زمانی نوع ورود آنها تغییر کرده است.
وی ابراز داشت: در فتنه اخیر نیز شاهد بودیم که شبکه‌های ماهواره‌ای از ماه‌ها قبل به دنبال ایجاد فضای مخرب در کشور بودند که تیر آن‌ها به سنگ خورد.
امام‌جمعه کهک تأکید کرد: ایران اسلامی در سایه هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم نه‌تنها هجمه‌ای رسانه‌ای را از بین برد؛ بلکه چنان شکستی به برنامه‌ریزان این توطئه داد که یکی از شبکه‌های معاند تصمیم به تعطیلی گرفته است.
وی با بیان این که در دل این شکست درس‌های زیادی نهفته است، خاطر نشان کرد: شکست امپراتوری دروغ نشان داد که وحدت و همدلی و جداکردن افراد و رسانه‌های دلسوز با معاندان چقدر می‌تواند مفید باشد.
صبوری فیروزآبادی تصریح کرد: در مقطع کنونی که فضای مجازی حرف اول را می‌زند باید در این فضا ورود کرد و اجازه نداد که دشمنان نظام میدان‌دار این فضا باشند و هر کاری که خواستند با جوانان ما بکنند.

انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/46581
اخبار مرتبط

نظرات شما