امام‌جمعه کهک:

نباید فریب مظلوم‌نمایی رژیم صهیونیستی را خورد

امام‌جمعه کهک با بیان این که نباید فریب مظلوم‌نمایی رژیم صهیونیستی را خورد، گفت: این رژیم ید طولایی در کشتار مردم بی‌گناه دارد.

حجت‌الاسلام صبوری فیروزآبادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیل قم فردا، با اشاره به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی اظهار داشت: این رژیم کودک کُش نشان داده که از هیچ ظلم و ستمی فروگذار نیست.

وی خواستار هوشیاری آزادی‌خواهان جهان شد و بیان داشت: باید این مهم را یادآور شویم که رژیم صهیونیستی ید طولایی در کشتار مردم بی‌گناه دارد.

وی اشغال سرزمین‌های اسلامی در فلسطین را ظلمی آشکار و طولانی برشمرد و ابراز داشت: این اتفاق موجب آواره گردیدن پنج میلیون نفر فلسطینی و شهادت بیش از چهل و سه هزار تن از ابتدای اشغالگری گردیده است.

صبوری فیروزآبادی گفت: بر خلاف تجربه شکست‌خورده و تلخ سازش، نیروهای مجاهد فلسطینی تنها راه پیروزی را در مقاومت و مبارزه در برابر اشغالگران یافته‌اند که عملیات طوفان الاقصی یکی بزرگ‌ترین جلوه‌های درخشان مقاومت در طول این سال‌ها است.

وی تأکید کرد: این عملیات پیروزمندانه از چند جهت شکست رژیم جعلی و پوشالی اسرائیل را به نمایش گذاشت: اولین و مهم‌ترین جهت، شکست اطلاعاتی سرویس موساد و عدم توفیق در اطلاع‌یافتن از عملیات برنامه‌ریزی شده حماس بود. دومین جلوه شکست اسرائیل در این عملیات، ازبین‌رفتن احساس امنیت در میان شهرک‌نشینان و اشغالگران صهیونیست بود که بانفوذ نیروهای حماس به بیش از ۲۰ شهرک و پایگاه صهیونیستی، این احساس امنیت طولانی ازهم‌گسسته گردید.

وی بیان داشت: همچنین در این عملیات، تعداد تلفات و اسرای گرفته شده از صهیونیست‌ها بسیار چشمگیر و بی‌سابقه بود.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/46773
اخبار مرتبط

نظرات شما