مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم:

انقلاب اسلامی بهترین الگو برای دنیا است

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم با اشاره به اینکه هرجا انقلابی عمل کردیم شاهد دستاوردهای ارزشمندی بودیم، گفت: انقلاب اسلامی بهترین الگو برای دنیا است و امروز همه در خصوص ماهیت انقلاب فکر می‌کنند.

یاسر محمدی در گفتگو با خبرنگار «قم فردا» ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر با اشاره به مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: هرجا انقلابی عمل کردیم شاهد دستاوردهای ارزشمندی بودیم.
وی ادامه داد: انقلابی عمل‌کردن یعنی اینکه درگیر حواشی نشویم و از تهدیدها به‌خوبی در راستای فرصت‌سازی استفاده کنیم.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم افزود: انقلاب خود یک الگو است و نیاز نیست دنبال متون غربی باشیم تا در آنها با ترجمه‌کردن به دنبال راهکار برای پیشبرد اهداف بگردیم.
وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی خود یک الگو و در دنیا در حال جذب افراد است و امروز شاهد هستیم که در سراسر دنیا افراد به ماهیت انقلاب فکر می‌کنند اینکه چطور یک مردمی در یک کشور در کنار یکدیگر یک حادثه‌ای را رقم می‌زنند؛ این برخاسته از آن معنویت و اعتقاد به توحید است.
محمدی تصریح کرد: اگر بخواهیم در راستای دستاوردهای انقلاب اسلامی صحبت کنیم بسیار است و شاید مهم‌ترین آنها علمی پزشکی، صنعت موشک‌سازی، کشاورزی و تولیدات افراد نخبه در کشور است.
وی در ادامه بیان کرد: در دهه اخیر ما شاهد رشد چشمگیر تولیدات رسانه‌ای انقلابی هستیم.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم گفت: شاید در اوایل انقلاب این‌گونه نبود و لازم بود تا اندکی زمان بگذرد تا تجهیزات و امکانات و نیروی انسانی متخصص تربیت شود؛ اما در دهه اخیر شاهد هستیم حتی در جشنواره‌های مختلف کشور و بین‌المللی شاهد نقش‌آفرینی هنرمندان هستیم که نمونه آن را در جشنواره فجر انقلاب اسلامی می‌بینیم که اکثر تولیدات ارزشی و انقلاب هستند.
وی ادامه داد: انقلابی عمل‌کردن برخاسته از دغدغه‌های ارزشی انسان‌های مقید به جامعه توحیدی و امامت است. یعنی اگر هنرمندان ما قدر این فضایی که در اختیار آنها قرار گرفته است را بشناسند و آن تخصص خود را در این راستا بکار بگیرند حتماً ماندگار خواهد بود.
محمدی خاطرنشان کرد: دشمن از روز اولی که انقلاب اسلامی تشکیل شد با فتنه‌ها و دسیسه‌های مختلف به دنبال ضربه‌زدن بود.
وی عنوان کرد: امروز می‌بینیم که شبکه من و تو تعطیل شد و باآن‌همه پشتیبانی و حمایت‌هایی که از این شبکه شد نتوانست به کار خود ادامه دهد و به بهانه‌های مختلف کار خود را توجیه کردند.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم افزود:  این شبکه تمام تلاش خود را به کار گرفت تا این انقلاب را شکست دهد؛ اما خودشان هم متحیر هستند که چرا این انقلاب با تمام تلاش‌هایی که دارند زمین‌گیر نمی‌شود.
وی تأکید کرد: دشمنان از این غافل هستند که انقلاب اسلامی هم بُعد مادی دارد و هم بُعد معنوی که بسیاری از زمان‌ها این بُعد معنوی است که بر بُعد مادی چیره می‌شود که نمونه آن را دیده‌ایم که مردم و جوانان ما چگونه بدون امکانات و تجهیزات کارهای بزرگی را انجام داده‌اند.
محمدی عنوان کرد: آینده برای ملت ایران است و ما در دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.  



انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/47456
اخبار مرتبط

نظرات شما