معاون رسانه ملی:

۱۴۰۰ مناظره انتخاباتی از رسانه ملی پخش می‌شود

 معاون رسانه ملی با اشاره به آماده‌سازی بسترهای لازم برای پخش فیلم‌های تبلیغاتی داوطلبان انتخابات مجلس گفت: هزار و ۴۰۰ مناظره انتخاباتی داوطلبان در شبکه‌های ویژه انتخابات در سراسر کشور پخش می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»   معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما در آئین بهره‌برداری از ۱۲ طرح فنی و محتوایی صداوسیمای مرکز قم با اشاره به آماده‌سازی بسترهای لازم برای پخش فیلم‌های تبلیغاتی داوطلبان انتخابات مجلس گفت: برای این منظور ۲۰۰ کانال جهت ایجاد و ایجاد شوروشوق در میان مردم و نامزدها طراحی شده که کار آزمایشی آن به‌صورت شبانه‌روزی آغاز شده است.

 وی افزود: کاندیداهای که از سوی شورای نگهبان تأیید صلاحیت شدند می‌توانند در قالب ارائه شده ۲۰ دقیقه برنامه‌های خود را تولید و در زمان قانونی تبلیغات در شبکه‌های استانی پخش کنند.

 عابدینی برگزاری هزار و ۴۰۰ مناظره انتخاباتی داوطلبان در شبکه‌های ویژه انتخابات در سراسر کشور را از دیگر برنامه‌های رسانه ملی در ایام تبلیغات عنوان کرد و یادآور شد: این اقدام صداوسیما بی‌نظیرترین گامی است که در جهت معرفی کاندیداها انجام داده است.

 وی استقبال گسترده داوطلبان را از این طرح صداوسیما یادآور شد و افزود: در برخی از استان‌ها مانند تهران به علت استقبال فراوان زیرساخت‌های ما پاسخگوی نیازها نبود، اما در سایر استان‌ها تلاش می‌کنیم که برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداها را در چند کانال پخش کنیم.

 معاون سازمان صداوسیما در ادامه ارتقای کیفیت پخش برنامه صداوسیما را با تغییر سیستم‌های قدیمی به HD از برنامه‌های جدی رسانه ملی دانست و یادآور شد: هم اکنون ۸۰ درصد تجهیزات و استودیوهای شبکه‌های استانی به سیستم HD تبدیل شده و پیش‌بینی می‌شود تا سال آینده بیش از ۹۰ درصد استان‌ها کاملاً برنامه‌های پخش خود را به‌صورت HD انجام دهند.



انتهای پیام/


منبع:صداو سیما
http://qomefarda.ir/47519
اخبار مرتبط

نظرات شما