کاندیدای انتخابات مجلس:

تعیین سرنوشت جوانان با حضور در انتخابات

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان باید حضور پرشور در صحنه انتخابات داشته باشند؛ زیرا جوانان توانایی اجرا دارند و قطعاً از تجربه و مشورت پیشکسوتان استفاده می‌کنند.

دکتر محمدمهدی سلطانی در سال ۱۳۵۹ در قم متولد شده است و با طی مدارج تحصیلی دکتری مدیریت راهبردی ورزش، کارشناسی‌ارشد مدیریت دولتی و مهندسی برق قدرت جزء مدیران بومی جوان و جهادی استان قم است که بیش از ۲۳ سال افتخار خدمت در استان قم و نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه‌های فنی و مهندسی، مدیریت اجرایی بهداشت و درمان و فرهنگی ورزشی دارد و به‌عنوان نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با کد انتخاباتی ۷۵۳ از حوزه انتخابیه استان قم حضور دارد.
 محمدمهدی سلطانی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  با اشاره به‌ضرورت حضور جوانان برای اداره کشور اظهار داشت: وقت آن رسیده مدیران پیشکسوتان استراحت کنند، مردم راضی نیستند که سلامت آنها به خطر بیفتد. اطمینان داشته باشند جوانان از تجربیات آنها استفاده می‌کنند؛ جوانان ایرانی همواره ثابت کرده‌اند که مرد میدان‌های سخت هستند.
پیشرفت‌های ایران با محوریت جوانان حاصل شده
 وی با شاره به اینکه امام خمینی (ره) با جوانان انقلاب اسلامی ایران را برپا کرد، بیان داشت: پیروزی‌های جنگ تحمیلی با جوانان رقم خورد، پیشرفت علمی و تکنولوژیکی ایران با محوریت جوانان حاصل شده است، پرچم جمهوری اسلامی ایران در میادین بین‌المللی ورزشی به دست جوانان بانو و آقا همواره به اهتزاز درآمده است، تأمین امنیت، حفاظت از مرزهای ایران‌زمین و شهدا و ایثارگران مدافع حرم عمدتاً از جوانان هستند. مدیران و پیشکسوتان کشور نیز قطعاً بدون حضور و ایثار جوانان متخصص، متعهد و جهادگر توان کسب موفقیت نداشتند.
 سلطانی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن کریم می‌فرماید لا یکلف الله الا وسع‌ها خداوند تکلیفی فراتر از توان برای هیچ‌کس قرار نداده است در ادامه افزود: مردم و جوانان قدردان خدمات ارزنده مدیران ارشد کشور که عمر و جوانی خود را صرف پیشرفت و آبادانی کشور کرده‌اند هستند، اکنون سال‌ها از وقت استراحت آنها گذشته و طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران باید از مزایای قانون بازنشستگی بهره‌مند شوند.
 وی گفت: کاهش توان جسمی، فکری و افزایش خطای عملکردی امری طبیعی است که با بالارفتن سن انسان اتفاق می‌افتد و این امر در افراد پرکاری که استرس و فشار کاری بالا دارند زودتر فرامی‌رسد.
کشور باید به دست جوانان سپرده شود
 سلطانی با شاره به اینکه جوانان نخبه ایران همیشه باعث سرافرازی ایران بوده‌اند بیان داشت: اکنون نیز وقت آن رسیده که اداره کشور به دست آنها سپرده شود. اگر میدان دست جوانان آقا و بانوی توانمند ایران باشد، بهانه‌ای برای ترک کشور و فرار مغزها نمی‌ماند وقتی جوانان را به حاشیه رانده‌اند آسیب‌های اجتماعی آن متوجه کل کشور گردیده است.
 وی ادامه داد: الان نیز شاهدیم که حاشیه‌ها و دعواهای سیاسی برای تصاحب صندلی نمایندگی مجلس بیشتر در میان پیشکسوتان است. جوانان به حاشیه و بی پشت پناه شجاعانه در صحنه حاضر شده‌اند. اما حمایت‌های سیاسی، منابع مادی و معنوی پشت سر پیشکسوتان است.
جوانان باید برای تعیین سرنوشت خود حرکت کنند
 سلطانی با اشاره به اینکه جوانان نیز باید برای تعیین سرنوشت خود حرکت کنند تأکید کرد: جوانان ایرانی از هوش تدبیر لازم برای انتخاب گزینه اصلح برخوردارند و افراد توانمند و صادق برای خدمت در مجلس را می‌شناسند و قطعاً دست افراد سودجو و خائن به مصالح کشور و مردم برای آنها رو شده است. اما اگر تغییر و آبادانی کشور و بستری مناسب برای حضور میدانی خود می‌خواهند بایستی به‌پای صندوق‌های رأی بیایند و به گزینه‌های اصلح و ترجیحاً جوان رأی بدهند.
 وی گفت: اگر مردم به او اعتماد کنند و بتواند به مجلس راه پیدا کند؛ همچون سربازی تمام توان خود را برای بهبود شرایط فعلی و آبادانی همه‌جانبه کشور و استان قم به کار می‌بندد و با شفافیت و صداقت پاسخگوی اعتماد مردم و جوانان خواهد بود.


انتهای پیام/150
http://qomefarda.ir/47845
اخبار مرتبط

نظرات شما