فرمانده انتظامی قم:

با واحدهای صنفی مروج روزه‌خواری برخورد می‌شود  

فرمانده انتظامی استان قم از برخورد با واحدهای صنفی مروج روزه‌خواری در سطح استان خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح از ۱۴ تیم نظارتی استفاده می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» سردار محمدرضا میرحیدری در گفت‌وگویی افزود: بر اساس گزارش‌های مردمی برای نظارت بیشتر بر فعالیت واحدهای صنفی اغذیه‌فروشی، غذاخوری‌ها و کافه‌ها در ایام ماه مبارک رمضان، ۱۴ تیم نظارتی از جبهه اصناف قرارگاه ثارالله به همراه عوامل پلیس اماکن در محدوده بعضی از میادین و محله‌های سطح استان به گشت‌زنی پرداخته و ضمن نظارت بر تمامی غذاخوری‌های محدوده‌های مختلف، واحدهای متخلف نیز شناسایی، بازرسی و نظارت شدند.

 فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: در این طرح بیش از ۴۳ تذکر اخلاقی و صنفی به غذاخوری‌ها داده شد و ۳۴ اخطار پلمب صادر و ۳ واحد متخلف پلمب شد و برای رسیدگی و برخورد قانونی به اداره اماکن پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان قم احضار شدند.

 میرحیدری خاطرنشان کرد: اجرای این طرح به‌صورت مستمر تا پایان ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار دارد.

 وی با تأکید بر اینکه با افرادی که درملأعام اقدام به روزه‌خواری نمایند برابر قانون برخورد خواهد شد، تصریح کرد: مردم عزیز باید حرمت این ماه عزیز را نگاه‌داشته و مسافران گرامی نیز که در این استان اسکان دارند از واحدهای صنفی که در همین خصوص مجوز لازم را کسب کرده‌اند استفاده کنند.

 میرحیدری با تأکید بر استمرار اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی با محوریت برخورد با روزه‌خواری درملأعام و طرح‌های کنترلی و نظارتی صنوف تا پایان ماه مبارک رمضان از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرقانونی توسط افراد متخلف در صنوف، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به برخورد قانونی با آنان اقدام گردد.

 کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در قم

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم نیز از کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش و دستگیری یک نفر خبر داد.

 سرهنگ حسن هاشم نیا اظهار کرد: پیرو خبر واصله از منبع مورد وثوق مبنی بر حمل و جابه‌جایی مواد مخدر از استان فارس به پایتخت و عبور از جاده‌های استان قم، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

 وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی استان به محورهای ورودی از سمت کاشان به‌صورت نامحسوس اقدام به کنترل محور موردنظر کردند، سرانجام یک دستگاه خودروی سواری پژو حامل مواد مخدر را شناسایی، متوقف و راننده را نیز دستگیر کردند.

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم ادامه داد: طی بازرسی صورت‌گرفته از خودروی موصوف، ۵۰ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

 هاشم نیا افزود: شهروندان می‌توانند هرگونه گزارش‌های خود را از طریق سامانه ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی و یا از طریق مراجعه حضوری به دفتر نظارت همگانی (۱۹۷) واقع در خیابان امام خمینی (ره) جنب کلانتری ۱۷ شهید بهشتی اعلام کنند.


 




انتهای پیام/



منبع:پایگاه خبری پلیس
http://qomefarda.ir/48053
اخبار مرتبط

نظرات شما